Hledáte stále sport, který by byl efektivní a který by spolehlivě zapracoval na vaší siluetě?  Vsaďte na tyto jednoduché cviky a aktivity, které můžete kombinovat dle nálady a vašeho času a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

Plavání

U plavání nejde o to natrénovat vytrvalost a posílit fyzičku, ale také o to, abyste posilovala záda a svaly na nohách. Silně je zapojené také břišní svalstvo, které udržuje tělo na vodě. Kromě toho tlak vody působí na tělo stejně pozitivně jako lymfatická masáž. Vedlejší efekt: Krásná pokožka! Ideální je střídat prsa a znak, abyste příliš nezatěžovala krční páteř a kdo to umí prostřídat ještě kraulem, tím lépe.

Skákání přes švihadlo

Skoky přes švihadlo jsou nejen skvělým cvičením na celkové posílení fyzické kondice, ale spálíte přitom také velké množství kalorií. A ještě další velké plus: Tuhle aktivitu můžete dělat všude.

Výpady

Výpady jsou skvělý cvik na zadek a stehna. Krásně formují postavu. Základní pozice tohoto cviku je podobná jako u dřepů. Chodidla máme však rozkročená méně než u dřepů, záda jsou rovná. Nejprve vykročíme dopředu, ale ne příliš moc. Jestli je délka kroku správná, poznáme v druhé fázi, kdy jde tělo dolu do pokleku. Důležité je, aby koleno vykročené nohy nepřesahovalo přes špičku chodidla. Druhé koleno se může lehce dotknout země. Poté se opět zvedneme nahoru. V poslední fázi pouze ukročíme zpět do základní pozice. Opakujte série 3×10.

Jízda na kole

Při jízdě na kole díky intenzivnímu pohybu poměrně rychle rozproudíte krevní oběh, rozhýbete metabolismus a rychle se zapotíte. Výsledkem budou štíhlé nohy, pevný zadek, ramena a paže – tyto všechny svalové partie se na kole zapojují. Další výhoda: kvůli kolu nemusíte chodit do tělocvičny. Vyjedete si do přírody, což bude mít i relaxační účinek.  Je známá věc, že pravidelné, krátké a intenzivní cvičení má pro vaši postavu mnohem větší efekt, než když si o víkendu naložíte vyčerpávající sportovní celodenní program.

Dřepy

Staré dobré dřepy vám doporučí každý, kdo se někdy věnoval intenzivnímu sportu. A zároveň také upozorní na to, že je důležité dávat pozor na správný úhel nohou, jinak příliš namáháte kolena! Cvik posiluje hýžďové svaly, ale je také dobrý pro zádové a stehenní svalstvo. Pokud si chcete dát opravdu do těla, dělejte dřepy s činkami v rukách nebo občas přidejte dřep s výskokem. Výhodou je, že dřepy můžete dělat kdekoli a kdykoli budete mít čas a chuť.

 

Zdroje: 1, 2, 3, 4, 56

comments


Beauty
Author: Alžběta Bašková

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Cestování po Česku nemusí být nuda

Máte volný víkend nebo jen jeden den a rádi byste se někam podívali? Vyjet za hranice se moc nevyplatí, většinu...

Dailystyle News

Zavřít