Není tomu tak dávno, co post kreativního ředitele značky Balenciaga byl připsán Alexanderu Wangovi. Po 15-ti letech práce Nicolase Ghesquiéra (momentálního kreativního ředitele značky Louis Vuitton) se ujal vedení právě Wang a nyní nastal čas, aby svoje místo přenechal dalšímu nástupci.
wan2
I přes rostoucí tržby a zisky Balenciagy v posledních letech se zdá, že se tento krok stane výhodným pro obě dvě strany. Jak pro Alexandra Wanga tak i pro Kering (vlastník Balenciagy). Jeden z důvodů odchodu může být fakt, že společnost Kering očekávala od Alexandra Wanga vytvoření nějakého ikonického prvku pro značku, který by se prodával další desítku let (tak jako  Nicolasova „motorcycle bag“ z roku 2001, která se prodáva dodnes) a že se Wang bude více držet energie a tempa, které značce dal právě Nicolas Ghesquiér. Wangovi ovšem musíme připsat velký úspěch, předvedení značky Balenciaga na červeném koberci a to bylo právě to, co se předchozímu kreativnímu řediteli nepodařilo.

Nicméně Alexander Wang má již své jméno pevně zakotvené v módní branži a předpoklad, že se z něj stane nová, ještě populárnější módní ikona, je obrovský. Rozloučení se značkou Balenciaga by návrháři přineslo, větší možnosti a čas pro budování své vlastní značky a z toho by ovšem mohl skvěle profitovat Kering, který by se značky pravděpodobně ujmul a přidal ji do své „sbírky“, kde jsou již zvučná jména jako : Alexander McQueen, Gucci, Puma a mnoho dalších.
wang

Je prý mnoho dalších důvodů, proč se Wang chystá na podzim od značky odejít, ale ať to dopadne jakkoliv (s Alexandrem Wangem či Balenciagou), rozhodně se máme na co těšit a již teď můžeme hádat, kdo se stane jeho nástupcem!

 

Zdroje: 1, 2, 3

comments


Fashion News
Author: Hana Szobonyová

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Kolibříková kolekce

Mladých kreativních návrhářů není nikdy dost. Navíc když jsou z našich českých luhů a hájů. A ještě k tomu když jejich...

Dailystyle News

Zavřít