Módní dům Givenchy si vybral novou tvář pro svou podzimní a zimní kampaň a nestal se jí nikdo jiný, než mladá populární zpěvačka Ariana Grande. Právě tu si vybrala nynější kreativní ředitelka značky Clare Waight Keller. Co jí k tomu vedlo a jak vypadají první materiály, které byly ke kampani zveřejněny?

Francouzskou módní značku Givenchy v minulosti reprezentovalo mnoho vlivných a slavných osobností. Jen málo lidí ví, že první tváří se stala ikona Audrey Hepburn, kterou si vybral samotný zakladatel značky Hubert de Givenchy. Arianu si zvolila současná ředitelka značky Clare Waight Keller a dokonce to i potvrdila na svém instagramovém účtu. Uvedla, že právě mladá zpěvačka ztělesňuje ideální „Givenchy ženu“ (stejně jako kdysi Audrey Hepburn) – nevinnou, velkorysou a tajemnou. 

V rámci kampaně byla zveřejněna dvě propagační videa, která vyvolala velký rozruch.  Navíc v nich můžeme poprvé vidět název celé kampaně – Arivenchy. Na jeden z teaserů se můžete podívat níže. 

„Jsem tak pyšná, že jsem se stala novou tváří Givenchy. Je to módní dům, který jsem vždy obdivovala a je pro mě čest být součástí rodiny. Miluji jejich oblečení a radost, kterou lidem přináší, když ho nosí,“ vyjádřila svoje nadšení Ariana. 

Na konci července byla zveřejněna série prvních fotografií, na kterých je Ariana zahalena v nejnovějších kouscích Givenchy z podzimní a zimní kolekce 2019. Role fotografa se zhostil  Craig McDean.

Zdroj: 1,2,3,4

comments

Fashion News
Author: Andrea Stiffelová

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Boty s čtvercovou špičkou slaví svůj návrat!

Že jste nikdy boty s čtvercovou špičkou nenosili? Chyba! Právě tyto krásky slaví svůj návrat s my naprosto chápeme proč.

Zavřít