Páteční odpoledne jednoho deštivého říjnového dne. Se spožděním vcházím do Sicily café na Senovážném náměstí, kde na mě už čeká Michal Bergr a Michal Šafránek, dva spolužáci ze střední, ale hlavně talentovaní mladí muži, kteří stojí za celým projektem Bamboo.

Jak vznikla spolupráce právě mezi Vámi dvěma?

Bylo to docela jednoduché. Jsme totiž spolužáci ze střední školy. Navíc je tady taková zvlášnost. Oba dva se jmenujeme stejně, narozeniny máme ve stejný den, dokonce jsme se narodili ve stejné nemocnici, máme stejnou krevní skupinu, ještě k tomu jsme spolu čtyři roky seděli v lavici na střední škole. Takže naše spolupráce nám byla asi souzena. A tak, když jsme se jednou sešli na třídním srazu, dali jsme se do řeči a poté proběhlo mnoho schůzek a výsledkem je vznik Bamboo.

To vás jen tak najednou napadlo “budeme prodávat dřevěné brýle”?

Úplně tak jednoduché to nebylo, nápadů na začátku tu samozřejmě bylo spousta. Chtěli jsme prostě spojit užitečné s příjemným. Tak jsme nakonec došli právě k bambusovým brýlím. Chtěli jsme přijít hlavně s něčím novým, odlišit se.

Proč zrovna bambus?

Jedná se o nejtvrdší dřevinu, přitom je velmi lehká. Materiál jako takový je velmi příjemný. Výhodou také je, že dřevo není lepené, takže každá část brýlí je pouze z jednoho kusu dřeva. Materiál si necháváme dovézt z Asie a výrobní fáze poté pokračuje u nás.

Jaký je váš pracovní tým?

Jsme tu jen my dva. Ale perfektně se doplňujeme. Jeden má na starosti ekonomickou část, druhý zas technickou stránku věci. Samozřejmě spolupracujeme s jinými firmami. Ale kromě zahraničního dodavatele, se soustřeďujeme hlavně na tuzemské firmy. Snažíme se, co nejvíce podpořit domácí trh.

Jak dlouho jste jako značka na trhu?

Nápad už je tady nějakou dobu. Ale oficiálně jako značka fungujeme od 5. 5. 2012, takže za chvíli budeme slavit půlroční výročí. K němuž si chystáme nadělit našim zákazníkům zajímavý dárek.

Kdybych měla zájem o koupi Vašich brýlí, kam mám jít?

Kamenný obchod přímo nemáme. Ale máme webové stránky, kde je onlineshop (www.bamboo-shop.cz). Pokud má samozřejmě někdo zájem brýle napřed vyzkoušet, i to je možné. Se zákazníky se rádi sejdeme na území Prahy. Pokud ta schůzka není možná. Brýle můžeme zaslat poštou a zákazník má právo podle zákona brýle do 14 dnů vrátit nebo vyměnit. Jinak jsou brýle volně k prodeji i ve vybraných místech jako příklad prvního takového místa je Refrakčním centrum, Olivova 948/6, Praha 1, ale již máme několik partnerů, se kterými jednáme a kde by se potenciálně mohly brýle prodávat.

Je možná 100% ekologie, když se kvůli Vašemu výrobku používá právě bambus?

S dodavatelem jsme domluvení, že za každý spotřebovaný materiál se vysadí další stromy.

Jaká je úspěšnost vaší značky na trhu?

Naše značka je na trhu ani ne půlroku, ale za tu dobu, je u Bamboo vidět znatelný vývoj. Snažíme se vyslyšet rady či požadavky od zákazníků a vyjít jim v rámci možností vstříc. Do budoucna máme velké plány, ale to ať se všichni nechají překvapit. Rozhodně se tedy vyplatí nás sledovat. V tuto chvíli můžeme prozradit, že představujeme novou kolekci, pro kterou jsme zvolili jiný typ výroby a zpracování, tudíž je propracovanější. Vycházíme take ze zkušeností, které nachytali během našeho prodeje. Nyní také vidíme věci z jiného úhlu pohledu. No o tom se přesvědčte sami.

Máte nějaký vzkaz, který byste títmto chtěli vyřídit ostatním?

Chtěli bysme poděkovat našim rodinám, všem našim obchodním partnerům a samozřejmě zákazníkům, bez kterých bysme nemohli fungovat.

b-11 b-46 b-80

BD2K2248 BD2K2276 BD2K2281 BD2K2316 BD2K2332                     BD2K2337

blue surfersurferexclusivegreen bull

comments


ppl talk
Evgenia Klochay
Author: Evgenia Klochay

Editor in Chief

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Yvan Mispelaere, nový módní designer Roberta Cavalliho

Yvan Mispelaere, bývalá pravá ruka Diane von Fürstenberg, byl jmenován Robertem Cavallim, jako vůbec první designový ředitel. Dva a půl...

Dailystyle News

Zavřít