Módní scénu v České republice čeká v nové roce spoustu novinek. Jednou z nich je, že přinese první edici Czechoslovak Fashion Week, původně Ostrava Fashion Weekend, který s názvem mění i svou podobu, tým a koncept. Nová platforma přichází s novinkou jenž doposud na žádném zahraniční události nebyla k vidění. Průběh celého týdne módy bude napojený na online streaming a odhalí vše z celkového dění ze zákulísí, příprav, rozhovory a samotný harmonogram přehlídek.

Nová platforma a podoba Czechoslovak Fashion Weeku (@czechoslovakfashionweek) má jedno velké poslání. Tím je překročit veškeré hranice a nabídnout lokálním i zahraničním tvůrcům stejné podmínky, které chybí na české módní scéně. Z dalších cílů je zařadit se po bok osvědčených značek týdnů módy, jakými jsou například Copenhagen Fashion Week nebo Tbilisi Fashion Week.

„Na tomto fashion weeku chceme dát prostor lokálním i zahraničním tvůrcům a nabídnout tak návštěvníkům akci, která se nelimituje geografickými hranicemi. Ostravský fashion weekend fungoval dobře, ale my cítíme, že je čas ho posunout dál“, prozradila výkonná ředitelka Denisa Šuster.

První edice se uskuteční od 15. do 19. března 2019 v Ostravě. Týden nabitý přehlídkami nabídne doprovodný program v lokacích jedinečných právě pro Ostravu – chybět nebude ani budova bývalého plynojemu GONG v Dolní oblasti Vítkovice. Prostor pro prezentaci dostanou čeští a slovenští návrháři, ale i zahraniční designéři, etablované značky a zároveň noví talenti.

„Na akci pracuje mezinárodní tým, protože jedním z velkých cílů je přivést do Ostravy zahraniční hosty, a to jak novináře, tak celebrity a zejména obchodníky. O PR a guest list se proto stará londýnská i česká agentura“, dodává Jiří Kalfař, CEO Czechoslovak Fashion Weeku.

Jiří Kalfař na akci  Czechoslovak Fashion Week představí svou kolekci na podzim/zimu 2019/20, kterou poprvé uvidí publikum na týdnu módy v New Yorku. První tváří Czechoslovak Fashion Weeku se stala top modelka Pavlína Pořízková.

„Pavlína symbolizuje myšlenku celého nového módního týdne a změn, kterými prošel. Byť je sama Češkou, má velký přesah do zahraničí a já věřím, že to pomůže přitáhnout zahraniční hosty, kteří tak podpoří nejen lokální, ale i ostatní designéry, kteří se na akci představí“, cituje Jiří Kalfař.

Za kreativní konceptem a vizuálem kampaně stojí talentovaná Lucie Robinson spolu s Veronikou Nastoupilovou, jež vytváří také video kampaň.

„Nejdůležitější posun a výzvu pro mě představuje vytvoření týdne módy, který bude koncepčně odpovídat 21.století. V době digitálních médií a transparentnosti chci plně využít těchto možností a předvést publiku kolekce bez ohledu na místo a čas. Chci dát prostor návrhářům kolekci plně představit a dále ji rozvést rozhovory před a po přehlídce před co nejširším spektrem publika. Chci vytvořit platformu, která bude nejen designovou přehlídkou, ale také místem pro uzavírání obchodních dohod“, dodává nově jmenovaný CEO Jiří Kalfař.

csfw_porizkova_lucierobinson_03
csfw_porizkova_lucierobinson_04
csfw_porizkova_lucierobinson_05
csfw_porizkova_lucierobinson_07
csfw_porizkova_lucierobinson_09

 

Zdroj fotografií: Lucie Robinson pro CzechSlovak Fashion Week

comments


Fashion News
Miroslav Rajtr
Author: Miroslav Rajtr

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Luxusní značka Valentino RED otevře první pražský butik

Mladistvá, hravá, ale přesto luxusní. Řada Valentino RED, mladší sestra proslulé italské značky, zavítá poprvé do České republiky. Její první...

Zavřít