Italská značka Etro oslavila 50 let od svého založení. A to si zaslouží pořádné oslavy! Značka se rozhodla to oslavit několika speciálními událostmi, ke kterým patřilo mimo jiné i odhalení limitované capsule kolekce či výstava v Miláně.

Vrcholem narozeninových oslav bylo uvedení výstavy v milánském muzeu MUDEC, která byla zahájena 22. září, v době konání milánského týdne módy. Výstava nesla jméno Generace Paisley a mapuje vývoj módního domu od roku 1968, kdy ji Gerolamo Etro založil.  Značka se i po letech může pyšnit tím, že je stále rodinným podnikem. Příběh značky, která je dnes synonymem luxusního životního stylu, nekončí současností ale nabízí návštěvníkům výstavy i pohled na vizi této rodinné firmy.

 

K příležitosti narozenin vydala značka Etro limitovanou Capsule kolekci, která byla navrhnuta sourozenci Veronicou a Keanem Etro.

V dámské a pánské capsule kolekci můžete najít bavlněná trika, mikiny, svetry, ale také doplňky, jako jsou hedvábné šátky, slip on tenisky, batohy a peněženky. Kousky této kolekce nejsou zdobené jen ikonickým Paisley motivem, ale tradiční vzor značky je spojený s mottem „věrný lásce a tradici“. Slavnostní uvedení kolekce proběhlo v butiku Etro v ulici Montenapoleone, milánské obdobě pražské pařížské ulice.

64520_2_1536238231
64487_1_1536261506
64498_1_1536230952
64485_1_1536261028
64451_1_1536230295

Etro dobývá Prahu

Od podzimu letošního roku se značka Etro objeví na českém trhu v zastoupení exkluzivního multibrandového butiku THE STORE, který se otevře na podzim roku 2018 na adrese Široká 15.

Zdroje:1, 2, 3

comments


Fashion Events
Author: Veronika Mihalovičová

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Romantické drama Zrodila se hvězda dobývá filmová plátna

Pokud si v těchto dnech kladete otázku, jaký film musíte letos vidět, máme pro vás odpověď. Právě nyní česká filmová plátna...

Zavřít