TOPSHOP představuje Karlie Kloss v nové mezinárodní kampani ke kolekci JARO/LÉTO 2016. Kampaň se zaměřuje na vzor moderního světa a tíhne k technologiím a sociálním sítím.

Karlie prezentuje kolekci jaro/léto v sérii snímků pořízených v New York uznávaným  fotografem  Tyrone  Lebon a stylizovaný kreativní ředitelkou značky TOPSHOP Kate Phelan. Kampaň bude k vidění v obchodech, reklamě, online a v sociálních médiích po celém světě.
TS_08_v3_QC_F72
„Je to vzrušující opět pracovat s Karlie, osm let od její první modelingové práce a první  kampaně TOPSHOP vedle Jourdan Dunn. Ona je bezpochyb TOPSHOP girl. Karlie lze popsat pouze v superlativech – je to světově proslulá módní postava, podnikatelka a filantropka, která bude rezonovat s našimi globálními zákazníky prostřednictvím  svých mnoha talentů, ambicí a vášní,“ říká Kate Phelan, kreativní ředitelka TOPSHOP.
TS_15_v4_QC_F72
Karlie se jako modelka objevila na 34 obálkách Vogue, byla hlavní tváří kampaně pro Dior, Marc Jacobs a TOPSHOP. Po dobu 4 let se zúčastňovala přehlídek Victoria Secret. Dostala se do horní desítky žebříčku Forbes nejlépe placených modelek. V roce 2012 založila společně s kuchařkou Christinou Tosi vlastní značku bezlepkových sušenek Karlie’s Kookies a výnosy pomohly nakrmit znevýhodněné děti po celém světě. Po studiu kódování a počítačového programování v Flatiron School založila stipendium Kode with Karlie, které financuje 21 dívek z 11 států, aby dosáhly na prezenční kurzy v softwarovém inženýrství po celé Americe. Karliin YouTube kanál Klossy odebírá až 347 943 fanoušků, které Karlie bere třeba na backstage natáčení.
TS_13_v2_QC_F72
Na video z kampaně a krátké interview s Karlie se můžete podívat zde.

comments


Fashion News
Author: Nikol Pavlíčková

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Vyzkoušejte Brazílii, nebudete litovat!

Ačkoli se u nás v poslední době stále více do povědomí dostává pojem brazilská depilace, tak i přes to je pro...

Dailystyle News

Zavřít