Kurt Geiger odhalil tvář kampaně jaro/léto 2016, stala se jí Karlie Kloss. „Silná, energická a živá. Kampaň je o módě, která je určená pro skutečný život. Módní tenisky a batohy se staly součástí našich šatníku, ale v této sezóně se hranice mezi sportem a módou prohloubí ještě více,“ říká kreativní ředitel, Rebecca Farrar-Hockley. 

„Miluji být součástí kampaně. Vždy jsem byla fanouškem této kultovní značky, nejen za to, jak působí na červeném koberci, ale nyní i v každodenním životě, kdy běžím do tělocvičny, nebo do práce a vlastně i všechen čas mezi tím. Vize Rebecca pro tuto kolekce skvěle funguje pro ženy, které dělají všechno,“ říká Karlie o kolekci.

Karlie-Kloss-Kurt-Geiger-Spring-Summer-2016-03-620x813-620x813

Erik Tortensson spolu s Rebecca Farrar-Hockley tvoří duo více než 12 let a pracovali spolu již mnohokrát. Navzájem se inspirují, čerpají od sebe nápady a vytváří čerstvé, inovativní kampaně.

 

Ohebné materiály, sportovní sandály, tenisky, flatforms, plavky, vak který lze přizpůsobit a mnoho dalšího.

tumblr_o121y8ojfj1u6yscvo2_r1_500

Na Kurt Geiger SS16 film se můžete podívat zde a na introducing zde.

Zdroj: 1

comments


Fashion News
Author: Nikol Pavlíčková

Podpořte autora
Starší příspěvky:
FINALISTS VAN GRAAF JUNIOR TALENT 2016

Nedávno jsme vám psali o soutěži pro mladé talentované návrháře VAN GRAAF Junior Talent 2016 pořádané v rámci MBPFW.

Dailystyle News

Zavřít