Gastronomický koncept Manifesto Market, který zaznamenal obrovský zájem a popularity se chystá oživit další zapomenuté místo v Praze. Dočasný market už letos v létě zavítá na provizorní parkoviště Národního domu na Smíchově, které nebude stejné jako kontejnerový pop-up market na Florenci. Atraktivním lákadlem bude zelená oáza s vodní hladinou, originální výběr gastronomie a kultury.

Nový život pop-up market vdechne nevyužívané budově z 19. století, která sloužila spolkovým akcím smíchovských a nyní hledá novou funkci před svou rekonstrukcí, kterou plánuje Torino-Praga Invest. Pop-up Manifesto bude mít za úkol lokalitu oživit a redefinovat na lukrativní místo, které bude stvořené pro setkávání.

“V Manifestu na Smíchově vytvoříme koncept, v jehož středobodu bude pivní kultura a umění českých sládků, a zaměříme se na nejvyšší kvalitu a rozmanitost. Jsme v jednání s Pilsner Urquell a máme zájem o jejich prvotřídní tankové pivo, ovšem vedle něj budeme čepovat také pečlivý výběr z malých pivovarů a mikropivovarů. Překvapivá bude nabídka jídla – místo klasických pivních snacků se zde bude pivo snoubit s eklektickým menu mezinárodních receptů a s jídly, která se pivem zapíjejí v různých koutech světa, zejména v Asii. Stejně jako v Manifestu na Florenci, i zde se budou konat hudební večery, DJ sety, letní kino a další zdarma přístupné kulturní akce, odhaluje zakladatel Martin Barry, jaký druh zážitků bude čekat v nové lokalitě.

Dechberoucí zelená oáza s vodní hladinou

Pro tento pop-up projekt vznikla spolupráce s uznávanou dvojící mladých architektů Chybík + Krištof. Celý projekt bude postavena na modulární architektuře, která zohlední dočasný charakter a do veřejného prostranství přidají atraktivní vodní hladinu. Ta bude fungovat také jako zrcadlo a bude odrážet obraz fasády z 19. století mezi současnou přidanou strukturu.

„Připravujeme letní oázu zeleně a osvěžující vodní prvek uprostřed města, podobný naší úspěšné vodní instalaci na Expu v Miláně, která se stala hitem světové výstavy. Na zimu se rozvržení Manifesta hravě promění,“ prozradil Ondřej Chybík, partner architektonické kanceláře Chybík + Krištof.

Nově vzniklý prostor nabídne celkem 10 jednotek a opět ponechá většinu plochy pro sezení hostů, relax nebo tanec. Manifesto v tuto chvíli jedná velkým počtem konceptů, které projevily zájem se do projektu zapojit na základě přímého oslovení. Přesný termín otevření bude oznámen v průběhu května a pop-up Manifesto Market na Smíchově plánuje provoz do letošních Vánoc. V celém pop-up prostoru bude možné platit pouze bezhotovostně.

Zdroj fotografií: archiv Manifesto Market

comments


Lifestyle
Miroslav Rajtr
Author: Miroslav Rajtr

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Nová generace podprsenek Nike přináší revoluční řešení pro aktivní ženy napříč sporty

Správná sportovní podprsenka může být rozdílem mezi našlapaným workoutem a žádným workoutem. „Je to ten nejdůležitější kousek sportovní výbavy každé...

Zavřít