Je nám potěšením vám představit novou pravidelnou rubriku – MONDAILY, díky které vám na začátku týdne již neunikne žádná novinka rezonující fashion světem. Připravte si své ranní cold brew latte nebo celerový fresh, začínáme!

Serena Williams bez retuše na titulce Harper’s Bazaar US

V době, kdy o přirozené kráse všichni mluví, ale stále se schovávají za dokonalé photoshopové umění, si do svých rukou vzala manifestaci ženství slavná tenistka, která spolu se srpnovou americkou mutací Harper’s Bazaar nastolila vysokou laťku ostatním módním plátkům a udává směr dalším celebritám. Na titulce i v editorialu je totiž Serena vyfocena zcela bez retuše. Viditelná jsou tak její znamínka nebo jizva na pravé noze. Druhá obálka s odhalenými partiemi je pak odpovědí na incident, který se odehrál v rámci jejího finálového zápasu na U.S. Open s Naomi Osakou, v jehož důsledku musela Serena zaplatit dokonce pokutu.

Pocta Karlovi: The White Shirt Project

Pět měsíců po smrti ikonického designéra Karla Lagerfelda se řada jeho blízkých přátel, mezi kterými nechybí třeba Cara Delevingne nebo Kate Moss, rozhodla uctít jeho památku a pustili se spolu do projektu „Bílá košile“. Jednou totiž Karl prohlásil: „Pokud se mě zeptáte, co bych si přál v módě rozvinout, odpověděl bych bílou košili. Pro mě je košile základem všeho. Vše ostatní ji pouze následuje.“ V rámci projektu tak tyto slavné hvězdy navrhnou vlastní interpretaci Karlovy bílé košile s jeho typickým vysokým, naškrobeným límcem. Peníze z projektu pak půjdou na charitativní program zaštiťující výzkum v oblasti zdravotnictví na Paris Descartes University.

Louis Vuitton otevřel v New Yorku svůj Neon Green FW19 Pop-Up

Časově limitovaný Pop-up nacházející se v ulici 100 Rivington Street v New Yorku v prostorách s rozlohou 6.000 m2, vznikl jako věnování pánské FW19 kolekci navržené rukou Virgila Abloha. Pop-up nabízí selekci kousků s printy inspirovanými městem New York i pár pokladů z archivu. Pokud byste rádi místo navštívili, máte možnost 21. 7., kdy bude neonový LV ráj otevřen veřejnosti.

Lady Gaga přichází s vlastní kosmetickou řadou HAUS Laboratories

Lady Gaga na svém instagramu oznámila příchod nové kosmetické řady, na kterou jsme všichni netrpělivě čekali! Celý koncept se točí kolem originality a staví se proti jednotné kráse, která válcuje svět sociálních sítí. Podaří se této oduševnělé dámě změnit pohled na dosavadní vnímání krásy a znovuobjevení přirozeného vyjádření každé z nás? Zjistíme to již brzy, protože předprodej spouští již od 15. 7. na Amazon.com!

Zdroj: 1, 2, 3, 4,

comments


Fashion News
Author: Veronika Vénosová

Podpořte autora
Starší příspěvky:
DailyStyle inspirace: Batika se vrací na výsluní a stává se trendem léta 2019

Batika? Ano, slyšeli jste dobře. Dobám květinových dětí sice dávno odzvonilo, ale móda se vrací neustále. Toto léto zažívá svůj...

Zavřít