Začátkem dubna oslavila jedna z nejlepších světových topmodelek, Naomi Campbell, 33 let práce v módním průmyslu. Naomi se za svou kariéru zúčastnila stovek módních přehlídek těch nejprestižnějších značek, byla na obálkách více než 800 časopisů a dokonce si zahrála i v několika seriálech. Teď si může připsat další úspěch – stala se jednou z nových tváří kampaně Chanel J12!

Na konci dubna Chanel představil světu novou kampaň s názvem Chanel J12, ve které představuje svůj nový produkt – jedinečné keramické hodinky. Tváří těchto hodinek se stalo hned 9 různých žen – mezi nejznámější patří Keira Knightley, Claudia Schiffer, Lily-Rose Depp a Naomi Campbell.

Se všemi ženami byl natočen krátký rozhovor s názvem „It’s all about seconds“


Samotné hodinky byly navrženy v černé a bílé barvě a jsou inspirovány siluetami závodních jachet amerického poháru. Na rozdíl od původního modelu (z roku 2000) mají hodinky nový mechanismus, vylepšený číselník a nový vzhled číslic. Navíc jsou voděodolné a vyrobeny z vysoce odolné keramiky. Hodinky za cenu 5,700 $ jsou v prodeji od 30 dubna.

 

Všechny tváře kampaně zachytil na černobílých snímcích známý módní fotograf Brigitte Lacombe. Zajímavostí je, že nebyly použity žádné rekvizity, pouze nejnovější hodinky J12 v bílé barvě. Kampaň je zároveň první kampaní, která vyšla od smrti dlouholetého tvůrce a ikony značky, Karla Lagerfelda. 

Keira Knightley
Lily-Rose Depp

Zdroj: 1, 2, 3, 4

comments

Fashion News
Author: Andrea Stiffelová

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Janine: “To, co tvořím, vychází hodně ze mě samotné. Silným impulsem pro mě byl rozchod, který jsem potřebovala někde ventilovat, jen o tom nemluvit, ale něco dělat.“

Jana Řezáčová (24), Janine, studentka grafického designu, ale především talentovaná módní návrhářka. Nedávno představila svou nejnovější kolekci inspirovanou láskou, se...

Zavřít