Vyzkoušeli jste toho už spoustu, ale stále se vám nedaří najít tu správnou cestu, jak se věnovat svému tělu? Důležité je neztratit zapálení a setrvat u dané činnosti, což někdy není tak úplně snadné. Proto vám přinášíme několik nevšedních návrhů, které vás budou bavit a jen tak vás nepustí.

Bungee workout

Bungee workout je druh cvičení pocházející z Thajska, u kterého se celou dobu cvičí proti odporu lana, k němuž jste na zádech připoutaní. Unikátní je spojení sportu se zábavou. Zpevníte své tělo a spálíte spoustu kalorií a přitom budete létat, tančit a bavit se.

Pro koho je cvičení určené?

Bungee workout může vyzkoušet téměř každý. Na věku nezáleží, stačí si jen vybrat obtížnost lekce. Díky závěsnému systému a odpružené podlaze je cvičení vhodné i pro lidi, kteří mají problémy s bederní páteří či s kolenními klouby. Jedinou výjimkou jsou těhotné ženy, pro které cvičení není vhodné, z důvodu tlačení popruhu na břicho.

Co na sebe?

Úzké legíny, které jsou elastické a nebudou se shrnovat. Běžně se cvičí na boso nebo v sálové obuvi s měkkou podrážkou.

Trampolínky

Skupinové pulzující cvičení, při kterém se kombinují rychlé a pomalé poskoky na speciální trampolínce, která je opatřená madlem. Při cvičení pracují souběžně všechny svalové skupiny a poskytuje tak účinné spalování kalorií. Trampolínky vám přinesou zábavu, skvělé odreagování, zpevnění celého těla a zlepšení kondice. Skákání ve vás vyvolá euforii a nastartuje skvělou náladu.

Pro koho je cvičení určené?

Lekce jsou určeny pro ženy i muže, kteří mají rádi intenzivní akční cvičení. Důraz je kladen na účinné pružení, které šetří klouby. Choreografii na trampolínách zvládne opravdu každý.

Co na sebe?

Na pohodlné skákání potřebujete pevnou obuv a lehké vzdušné oblečení. Chybět by vám neměl ani ručník a voda.

Bosu

Studiová lekce, při které se cvičí na balanční polokouli-bosu. Při cvičení se tělo musí vypořádat s nestabilní základnou. Cvičení na bosu má původ v rehabilitaci, kde se tato pomůcka začala používat poprvé. Lekce začíná aerobním dynamickým zahřátím, následuje série posilovacích a balančních cviků zaměřených na celé tělo. Zlepšíte svou rovnováhu a koordinaci či držení těla, a tím odstraníte například bolesti zad.

Pro koho je cvičení určené?

Cvičení na bosu je zábavné, pestré a vhodné opravdu pro každého, bez ohledu na věk, pohlaví nebo zdatnost.

Co si vzít s sebou?

Přineste si s sebou pohodlné sportovní oblečení, čistou obuv, ručník a vodu.

POUND

POUND je první světová kardio lekce inspirovaná povzbuzujícím a rytmickým hraním na bicí. Použitím Ripstix, lehkých paliček navržených speciálně pro cvičení, POUND vytváří z bubnování neuvěřitelně efektivní způsob cvičení. Místo poslechu hudby se vy sami hudbou stanete. Nepovšimnete si ani vysoké intenzity a trvání cvičení, protože jediné, na co se budete soustředit, je rytmus.

Pro koho je cvičení určené?

Cvičení je jednoduše přizpůsobitelné všem. Jeho alternativní přístup k pohybu zaujme jak muže, tak ženy všech věkových kategorií a schopností.

Co na sebe?

Zkrátka to, co je vám pohodlné plus nezapomeňte na ručník a vodu.

PortDeBras

PortDeBras je aerobní cvičební program, který vznikl spojením prvků moderního tance a baletu s využitím principů funkčního tréninku a balančních prvků. Během hodiny lektor mluví jen minimálně, tak abyste si mohli užívat hudbu, a také každý pohyb svého těla. Díky jemným, plynulým pohybům se krásně mobilizuje páteř, zlepšuje se pohyblivost kloubů a zpevňuje se střed těla.

Pro koho je cvičení určené?

Lekce je vhodná, jak pro začátečníky, tak pro pokročilé. Nejedná se o klasickou taneční hodinu, nemusíte se tak bát těžkých choreografií.

Co na sebe?

Na lekci potřebujete pouze pohodlné oblečení. Cvičí se na boso.

Zdroje: 1, 2, 3, 4, 5, 6

comments


Lifestyle
Author: Adéla Valušková

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Kam v Praze na nejlepší Pho?

Sice už se blíží jaro a slunečních paprsků stále přibývá, ale i tak máme občas chuť se zahřát, dopřát si...

Zavřít