Módní návrhářka Stella McCartney, představila světu svůj již v pořadí třetí parfém s názvem POP, zaměřený na generaci „Millenials“. Oslava přátelství a nezávislosti, tedy volného ducha všech žen, které jej nosí. To znázorňuje POP.

První parfém uvedla na trh roku 2003 a zaznamenala obrovský úspěch. Před čtyřmi lety představila i svou druhou vůni L.I.L.Y., inspirovanou vzpomínkami z dětství.

 

„POP je jako duše. Je o zachycování a oslavovaní toho zvláštního a vzrušujícího času, kdy teprve nalézáte sebe samu a stáváte se svou. Uvědomíte si, že jde jen o vlastní svobodu mysli, je to začátek toho žít svůj život bez předsudků a všelijakých „nálepek“.
Stella McCartney

 

 

Tváří parfému je hned několik. Asi nejvíce neočekávanou tváří je nejstarší dcera Madonny – Lourdes „Lola“ Leon, k níž se připojily Grimes, Keni Kinski-Jones a Amandla Stenberg.

 

Sledujte na Instagramu #POPNOW

 

Zdroje: 1, 2, 3, 4

comments


Fashion News
Sabina Boháčová
Author: Sabina Boháčová

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Ženy, spojte své síly a buďte úspěšné #LeanInTogether

Velvyslankyně dobré vůle pro ženy, Emma Watson, spustila novou kampaň pro duševní podporu všech žen. Říká se jí Lean In Together...

Dailystyle News

Zavřít