Pokud patříte mezi milovníky módy, jméno předního českého návrháře Lukáše Macháčka vám určitě nemohlo uniknout. Svým osobitým stylem si získává stále rostoucí přízeň z řad nejen žen, ale i mužů, kterým není móda cizí. Před nedávnem se rozhodl svou tvorbu zpestřit spoluprací se zpěvačkou Monikou Bagárovou, jejíž skvělý výsledek odhaluje dnešní článek.

Vyústění dlouholeté kolaborace Moniky a Lukáše nemohlo dopadnout lépe. Kolekce nazvaná MBLM COLLECTION je inspirována především módou z ulic New Yorku, kde mladá rodačka z Brna často pobývá, a ikonickým stylem zpěvaček Beyoncé, Rihanny nebo Ciary. Navíc pestrý výběr a rozmanitá cenová relace umožňují nákup širšímu spektru zájemců.
13151725_1697438367186795_1536325181561005857_n

Představení veškerého oblečení i s doplňky proběhlo minulý pátek v samém centru Prahy v urban
fashion store Jineylevel, které navštívily mimo jiné i blogerky či uznávané modelky.

Kolekci dominují především streetové basic kousky, ovšem zahrnuje i večerní šaty nebo několik unisex kousků, takže si mohou vybrat i muži. Ke klasickým stylovým variantám barev, jako jsou černá, bílá a šedé, béžové nebo khaki odstíny, se tentokrát přidala i růžová, která se objevuje v tvorbě Lukáše Macháčka poprvé. Celá kolekce se vyznačuje jednoduchostí a účelností, zároveň ale také silnou rafinovaností.

13131635_1695457020718263_2174215720988074551_o 13119802_1695457220718243_3014550669243270222_o 13071882_1695456994051599_8290306578585848025_o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Vše je navrženo tak, aby si klienti mohli model obléci i pro více příležitostí,“ uvedla o kolekci sama Monika Bagárová.

13087044_1695453964051902_2833491426827268078_o-2 13091893_1694956244101674_431204243666697750_n 13123055_1695453874051911_7769114190242545872_o

 

 

 

 

 

 

 

 

Jedinečným rozpoznávacím znakem kolekce je šedá pruženka lemující především spodní prádlo, kterou zdobí nápis FEEL THE MUSIC. Poslední módní tendence demonstrují minimalistické baťůžky, které zdobí nápadité nášivky – nepostradatelný trend letošní sezóny. Na žádném baťohu však nejsou našity ty samé, což jen podtrhuje jejich originalitu.

Tváří kampaně se nestal nikdo jiný, než sama Monika. Na průběh jejího focení se podívejte ve videu:

Kolekce je nyní dostupná na  MCONCEPT nebo v kamenném obchodě JINEYLEVEL.

Zdroj: 1

comments


Fashion News
Author: Lucie Rálišová

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Po půl roce se vrací unikátní pánská událost POP UP GENTLEMAN

Třetí ročník POP UP GENTLEMAN proběhne již v neděli 15. května od 13 hodin v Radlické – kulturní sportovně v Praze. Program bude ušitý...

Dailystyle News

Zavřít