V druhé polovině roku oslavuje značka Adidas Originals 45.výročí ikonických tenisek Superstar a dále pátrá po dnešním významu slova superstar.

Od svých skromných začátků sportovní basketbalové obuvi se Adidas Originals Superstar vyšvihly až na výsluní streetové módy a získaly status módní legendy. Tenisky Superstar byly uvedeny na trh v roce 1969, kdy hrály klíčovou roli v přesunu od sportovní funkční módy do ulic, který dal vzniknout dnes již jasně vyhraněné streetové módě.

Pharrell Williams

Výroční rok 2015 se pro Adidas Originals Superstar ponese především ve znamení nových provedení a kolaborací s uznávanými umělci.

V hlavní roli se opět objevuje Pharrell Williams, který na jaře letošního roku rozpoutal svými 50 odstíny tenisek Superstar celosvětové šílenství. Na podzim ale nechává mluvit spíše ostatní. V nové kampani vybral pět kreativních umělců, které považuje za skutečně originální a autentické v jejich tvorbě a společně zjišťují, co znamená být superstar.

Americký rapper Pusha T (Pusha T, vlastním jménem Terrence Thornton, je hvězdný hip-hoper z americké Virginia Beach. V roce 2010 získal smlouvu s nahrávací společností Kanye Westa G.O.O.D. music)

Ruský herec a režisér Grigorij Dobrygin (režisérství a své výkony ve filmech Černé moře (2014), Nejhledanější muž (2014), Jak jsem strávil tohle léto (2010) a Černý blesk (2009) si od britského deníku The Guardian vysloužil titul “To nejlepší z ruského kinematografického vývozu”)

Mexický graffiti umělec a ilustrátor Smithe (začal kreslit graffiti už ve svých 13 letech, kterým se také nejvíce proslavil, Smithe se také zajímá o ilustrace, design, sochařství a hudbu. Jeho práce byly k vidění v Německu, Francii, Belgii, Velké Britání, Španělsku, USA a samozřejmě v rodném Mexiku)

Čínská vizuální umělkyně a dokumentaristka VJ Mian (čínským jménem Luna Tang, je vizuální umělkyně a filmová nadšenkyně. Mian je extrémně talentovaná v oblasti vizuálního designu a miluje živá představení. Mnohaletá zkušenost s natáčením dokumentárních filmů a experimentálních videí jí je oporou během profesionálních VJ vystoupeních na velkolepých hudebních festivalech a show)

Japonská návrhářka šperků a doplňků Yoon (původem z Tokia, Yoon je návrhářka a spoluzakladatelka progresivní značky šperků a doplňku AMBUSH®. Značka, která se nechce zařadit do žádné pevně stanovené kategorie, přináší každoročně několik tématicky laděných kolekcí) spolu s Pharrellem účinkují v sérii černobílých krátkých filmů, které odhalují jejich názor na význam slova superstar.

Šest hlasů, šest tváří, šest kreativců spojuje přesvědčení, že skutečná superstar má při práci pouze jediného diváka v publiku – sebe samotného. Vytváří si své vlastní trendy a standardy, jde si svou cestou a zůstává věrná sama sobě.

Pharrell Williams už svých pět superstar světu odhalil a nyní je na nich, aby sami ukázali, kdo další pro ně je tou pravou superstar. Kampaň se proto nyní přesunuje na sociální sítě, kde Pusha T, Grigorij Dobrygin, Smithe, VJ Mian a Yoon odhalí své tři vlastní superstar a zahájí tak řetězec, který bude vyzdvihovat kreativitu a individualitu pro všechny, kdo se chtějí inspirovat. Kampaň můžete sledovat pomocí #OriginalSuperstar.

Pharrellovy superstar_02

Začátek kampaně sledujte zde:

Originální superstar: https://www.youtube.com/watch?v=PsgJqTqMwIA

Superstar určuje vlastní trendy: https://www.youtube.com/watch?v=eEeHnDRVNeI

Pharrell startuje řetězec originálních superstar: https://www.youtube.com/watch?v=hdBgiFPrTkk

comments


Fashion News
Veronika Janischová
Author: Veronika Janischová

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Supermoderní Popelka

Mint, královská modř, Tiffany Blue, indigo – modrá barva má nespočet variací a odstínů, ale o trendu poslední sezóny –...

Dailystyle News

Zavřít