Druhý formát, který zesílí význam módního týdne pro odbornou veřejnost, bude první oficiální showroom s názvem „Re-see Showroom supported by Nespresso“.

Autoři prezentovaných módních kolekcí se setkají tváří v tvář s nákupčími, novináři, stylisty a kde budou mít možnost získat bezprostřední zpětnou vazbu a projednávat konkrétní spolupráce či obchody.

Showroom k profesionálnímu fashion weeku nezbytně patří. Už od prvního Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku v naší režii v září 2014 se snažíme zdokonalit kompletní prezentaci tvorby návrhářů, což není jen přehlídka samotná, ale i pohled zblízka a prostor pro diskuzi mezi designéry a módními profesionály,“ říká Lukáš Loskot.

MBPFW_Galerie Kvalitar

Jedinečný koncept galerie Kvalitář, který svou myšlenkou, že různé umělecké disciplíny se mají doplňovat a podporovat, souzní s pojetím pražského módního týdne, nabídne konfrontaci současné módy s uměním. Aktuální kolekce návrhářů budou instalovány v prostoru, kde bude ve stejnou dobu probíhat bilancující autorská výstava Michala Škody, hlavního kurátora Domu umění města České Budějovice.

„Re-see Showroom supported by Nespresso“ se uskuteční v pondělí 21. března od 11 do 19 hodin  v umělecké galerii.

Vstup na „Re-see Showroom supported by Nespresso“ je volný.

comments


Fashion News
Author: Nikol Pavlíčková

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Prezidentská kampaň Clinton v rukou módních návrhářů

Přestože se volby prezidenta USA budou konat až 8. listopadu, přípravy, tzn. primárky, jsou již v plném proudu. Mezi kandidáty...

Zavřít