Po Davidu Fincherovi se firma GAP obrátila na režisérku Sofii Coppolu, aby pro ně natočila sváteční reklamní kampaně. Vznikly celkem čtyři spoty, které sází více na kouzelné okamžiky rodinného života než klasické zvyky a tradice. První dva, nazvané „Rukavice“ a „Jmelí“ patří k těm dojemným a budou vysílány také v televizi. První jmenovaný ukazuje dívku, která přijíždí domů na den Díkůvzdání, ten druhý zase zobrazuje trapnou chvilku pod jmelím.


Dva další, pojmenované „Zpěvák“ a „Pinball“ poběží online. „Zpěvák“ ukazuje malého kluka, který před rodinou „zpívá“ na playback písničku „Cry“ Johnnieho Raye. A „Pinball“ je o holce, která hraje pinball v restauraci, a její kluk zatím na ni čeká u stolu.

Reklamy končí nápisem „You don’t have to get them to give them Gap.“ („Nemusíte jim dát Gap, abyste si je získali.“) Celé to pak vyznívá svěžím pohledem na typická sváteční rodinná setkání a v důsledku klade důraz na kampaň GAPu „Dress normal“ („Oblíkej se normálně“), která nemá být o tom, že se máte snažit být normální, ale o tom, že máte být hlavně sví a mít svůj styl. A GAP samozřejmě chce, aby toho všeho byl součástí.

 

Zdroj: 1

comments


Fashion News
Author: Michael Pezda

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Blogerka roku 2014

Ve středu 5. listopadu se konal finálový večer již druhého ročníku soutěže Blogerka roku. Celý finálový večírek se odehrával v nádherných prostorách...

Dailystyle News

Zavřít