Jako každý rok, tak i letos nás čeká ceremonie Fashion Awards, která probíhá v Londýně. Módní platforma Lyst zveřejnila seznam TOP 10 nejpopulárnějších módních značek roku 2018. 

10.Prada

Dle analýzy Lyst za úspěch značky Prada v tuto chvíli může fakt, že obnovila svou kolekci nylonových kabelek a doplňků a díky tomu oslovila trend settery, kteří nyní nejvíce kombinují styl 90.let a současnosti.

9.Nike

Jediná značka sportovního oblečení v tomto žebříčku a asi se není čemu divit. Nike nepřestává překvapovat svým marketingem a budování love brandu.

8.Fendi

Logománie pokračuje a Fendi se díky svému FF Zucca logu drží v TOP 10.

7.Versace

 

Značka Versace zaznamenala největší vzestup v tomto žebříčku Lyst a posunula se z 21.místa hned do TOP 10. Za úspěchem jistě stojí nový krimi seriál o vraždě Gianni Versace, který přivedl nové zákazníky.

6.Vetements

Značka nabrala na popularitě poměrně nedávno, hlavně díky Kim Kardashian, která mimo jiné oblékla jejich dámský oblek na setkání s prezidentem Donaldem Trumpem.

5.Dolce&Gabbana

Italský módní dům absolutně zabodoval s unikátní módní přehlídkou v Saúdské Arábii, kdy na mole použila místo modelů drony. Značka nepřestává otevírat další a další butiky v absolutně nových lokacích a pro nové trhy vždy přijde s kolekcí na míru. Tomu se říká osobní přístup.

4.Givenchy

Kreativní ředitelka Claire Waight získala největší zakázku, když oblékla Meghan Markle na královskou svatbu roku, kterou sledovalo 29 miliónů lidí.

3.Balenciaga

Zde asi není zapotřebí hlubší analýza. Jednoduše ta známá “ošklivá“ bota se objevila snad na každé fashion akci a blogerce během posledního roku.

2.Off-White

Virgil Abloh je již delší dobu “mužem fashion industrie“. Nejen, že kombinuje práci kreativního ředitele pro značku Louis Vuitton a vlastní značku Off-White, ale stihl za poslední rok navíc vytvořit zajímavou spolupráci se značkou Rimowa, otevřít nový obchod v Dubaji, navrhnout limitovanou sérii nábytku s IKEA, zahájit úspěšnou spolupráci s Byredo a Converse Chuck Taylor. Takže více méně je logické, že zrovna jeho značka Off-White je mezi prvními v tomto žebříčku.

1.Gucci

Luxusní značka se v poslední době rozrostla v oblibě hlavně mezi milleniály a dospívající mládeží. Poslední kolekce se nese v duchu 90.let a její tváří se stal Harry Styles. Značka díky lehkému rebrandingu a změně cílení nabyla nový směr a rozšířila si cílovou skupinu zákazníků.

 

Zdroj: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

 

 

 

 

comments


Fashion News
Evgenia Klochay
Author: Evgenia Klochay

Editor in Chief

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Rakytník – vitamínová bomba někdy označována jako sibiřský ananas

Kdo by neznal bohaté shluky malých, oranžovočervených plodů rakytníku řešetlákového nazývaného taky jako "sibiřský ananas" či "třpytící se kůň", který...

Zavřít