V úterý 25. 6. 2013 se v Ateliéru módní tvorby na Vysoké škole uměleckoprůmyslové konala tisková konference ku příležitosti představení nového meziuniverzitního projektu s názvem ,, Creative Fashion Marketing“, v rámci kterého se spojili studenti Katedry marketingové komunikace a PR Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy se studenty Ateliéru módní tvorby UMPRUM, s cílem vytvořit komunikační strategie, oslovit média i zákazníky a tím pomoci mladým českým talentům proniknout do podvědomí veřejnosti. Během konference byly prezentovány i závěrečné ročníkové práce a kolekce ostatních studentů ateliéru.

Model Filipa Jakaba

Iniciátorkou projektu je Viola Fetisová, módní stylistka zabývající se fashion koučinkem, která na české scéně postrádala kvalitní informace o mladých designerských talentech. Spojila se tedy s Denisou Kasl Kollmannovou (FSV UK) a Pavlem Ivančicem (UMPRUM) a společně vytvořili koncepci spojující  práci na projektech, workshopy a přednášky. Díky tomu vznikají prezentace, tiskové zprávy a sociální sítě podporující začínající designerské hvězdy.

Vzhledem k dosavadnímu úspěchu tohoto projektu chystají obě školy další spolupráci, pravděpodobně formou předmětu, který by mohl být zahájen v zimním semestru 2013/2014.

Můžeme se tak těšit na dostupnější módní akce, prezentace a přehlídky mladé návrhářské vlny plné kreativních nápadů, od níž se bezpochyby dočkáme dalších skvělých prací.

Videa k projektu naleznete zde: http://vimeo.com/creativefashionmarketing

 

comments


Fashion Events
Author: Ivka Mlčochová

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Podium
Bon Jovi, Praha 24. 6. 2013: ,, Bylo to jako sprchovat se s čtyřiceti tisíci blízkými přáteli“

  Ráda bych se s Vámi podělila o nezapomenutelný pondělní zážitek z pražského koncertu Bon Jovi. Pokud jste jejich fanouškem, stejně jako já,...

Dailystyle News

Zavřít