Také jste během Vánočních svátků přibrali nějaké to kilo navíc a teď jsou Vám těsné vaše oblíbené džíny? Perfektní postava již není jen záležitostí našich drahých poloviček. A Vánoce jsou obdobím, kdy si s radostí můžeme dopřát to, co hrdlo ráčí, protože „jsou přece jen jednou za rok!“ Všechny druhy cukroví se musí ochutnat, bramborový salát z lednice je třeba dojíst, aby se nezkazil, protože je v něm majonéza a silvestrovské chlebíčky a bublinky na konec roku jsou přece nutnost! A takových výmluv bychom nalezli celou řadu. I my muži chceme prostě vypadat dobře, a co si budeme povídat pánové, během vánoc si tukové zásoby doplní většina z nás. Právě proto jsem se rozhodl zjistit, zda existuje nějaký efektivní způsob, jak se těchto rychle nabraných kilogramů zase pěkně rychle zbavit…

images (1)

Nejhorší věcí na Vánocích je nedostatek pohybu. Většina z nás tráví svátky v poklidu a většinou u televize s kupou cukroví na podnosu před námi a sklenkou horkého punče v ruce. A nějaká ta procházka ke stromečku na „Staromák“ rozhodně mnoho kalorií nespálí, a pokud to ještě navíc zpečetíte kelímkem svařáku a trdelníkem s Nutelou, pak Bůh pomáhej. Ať chceme nebo ne, pohyb je nejúčinnějším prostředkem jak opět nastartovat metabolismus a začít spalovat uložené tuky.  A teď nemluvím jen o běhání v parcích a posilovnách. Pohyb se dá celkem lehce praktikovat během každodenních rutinních záležitostí. Například, zkuste namísto stání schody z metra prostě vyběhnout!  Za jednu minutu podle odborníků spálíte přibližně 0.234 kalorie za jednu minutu, tedy pro nás lajky, jednu porci čokoládového dortu (cca 50 gramů), která obsahuje přibližně 216 kalorií, spálíte za 15 a půl hodiny. Zní to děsivě? Uvědomíme-li si však všechny případy naší pohodlnosti, kdy používáme výtahy, tramvaje, auta apod. a sejde se minuta s minutou, bude to přece jenom znát. Zkuste chodit po schodech, pěšky do práce anebo třeba jen uklidit byt. Podle vědců totiž úklidem spálíte až 1000 kalorií a navíc potěšíte Vaši drahou polovičku.jogging-slow

Dalším krokem ke ztrátě nabraných kilogramů je jistě určitá střídmost a změna jídelníčku. Pokud jste si o vánocích dopřávali a měli takzvané „prasící dny,“ pak je na čase po následující období vyřadit rafinované cukry, živočišné tuky a sůl a dopřát si velké množství vlákniny (čočka a jiné luštěniny jsou v tomto případě ideální), čerstvou zeleninu a ovoce a především omezit alkohol. Alkohol jsou prázdné kalorie, které jsou srovnatelné s energetickou hodnotou onoho výše zmiňovaného čokoládového dortíku, ovšem Vaše tělo si s nimi neumí poradit a tak je prostě uloží. Podle posledních studií je možné dopřát si sklenku či dvě červeného vína, ale všeho s mírou! Zdravá strava pomůže nastartovat metabolismus a podpoří přirozenou látkovou výměnu. A navíc se po množství vitamínů a minerálů obsažených v čerstvých potravinách, zejména pak v ovoci a zelenině, budete cítit nesrovnatelně lépe!1484455-img-dort-dezerty-cukrovi-sladke-recepty-vareni

A poslední rada nad zlato, a teď opravdu od srdce, nikdy neházejte flintu do žita! Ono se stane že si občasu upocení říkáte: „ proč já se snažím, ono se to nějaké kolo navíc ztratí a zítra si půjdu koupit větší džíny…“ Ale kilo sem, kilo tam a za pár let budete jen těžko shánět kalhoty ve velikosti 3X! Nejhorší je když opětovný návrat do formy odložíte na později. A hlavně si věřte! Pokud chcete zhubnout, zhubnete, je to jen o pevné vůli, ne o utrpení a odříkání. Nejdůležitější je prostě chtít!

Poděkování a zdroj fotografií: 1,2,3, 4

 

comments


Men's world
Author: Joey Hartl

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Beranice: kožešinová senzace

Hledáte ochranu proti mrazu? Máte chuť se při každé procházce v zimním nevlídném počasí zachumlat do něčeho teplého a měkkého?...

Dailystyle News

Zavřít