Co dělá génia géniem? Na tuto otázku odpovídá nejnovější kampaň italské značky Moncler Genius Is Born Crazy v čele s filmovou hvězdou Willem Smithem.

Značka Moncler měla doposud zálibu ve spolupracích s velkými módními brandy (Palm Angeles, Valentino, Craig Green), ale už toho nejspíš bylo dost, a proto si tato italská značka nyní přidává na seznam kolaborací nečekaný triumf. Tváří nové kampaně se stal americký rapper a herec Will Smith.

Autorem fotografií je Tom Walker a podle tiskové zprávy Moncler cílem photo shootingu byla „vizuální studie o pojmu geniality“. Kampaň oslavuje všechny kreativní génie po celém světě. A kdo by se jako tvář tohoto projektu nabízel lépe než herec, producent, hudebník, držitel ocenění Grammy a k tomu ještě dvakrát nominovaný na Academy Award v jednom?

Kampaň Genius Is Born Crazy si klade za cíl upozornit na složitost mysli génia prostřednictvím šílenství designu. Také ukazuje kam se samotná značka Moncler posunula od jejího založení roku 1952, kdy byla představena jako prodejce lyžařského oblečení. Nyní je Moncler oblíbenou značkou například herce a zpěváka Drakea či herce Ezra Millera a je na vrcholu mezi ostatními luxusními společnostmi.

Zdroj: 1

comments


Fashion News
Author: Adéla Valušková

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Psaníčko- vyneste ho nejen k večerním šatům, ale i do města

Psaníčko je skvělou volbou při plesech či kulturních akcích. Vejde se do něj přesně to, co potřebujeme a nemusíme s sebou...

Zavřít