Ukažte světu, kým skutečně jste a nebojte se vystoupit z davu. Módní a lifestylová online platforma Zalando, která nabízí nejširší výběr módy v Evropě a sezónní styly představuje na podzim/zima 2019 novou tvář značky a skrze novou kampaň do světa vpouští věhlasné poselství: Zalando. Free to be. Nepřehlédnutelná 360° marketingová kampaň oslavuje skutečné lidi a skutečné příběhy, které odtajňuje, co přesně free to be znamená.

„Věříme ve svět, ve kterém každý může být sám sebou, bez ohledu na svou velikost, věk, pohlaví nebo původ. Zalando se chce stát výchozím bodem pro módu, nabízet zboží různých stylů, od každodenního oblečení po společenské, od nejběžnějších značek po Premium, a umožnit našim zákazníkům vyjádřit s námi svůj osobní styl. S heslem ‚free to be‘ posouváme naši značku na další úroveň, která bude rámovat veškerou budoucí marketingovou činnost. Naším cílem je představit módu, která bude sloužit všem, a vybudovat značku, která dodává sebevědomí, reprezentuje a baví miliony zákazníků v celé Evropě.“ říká Jonny Ng, ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaigns v Zalandu.

Energická kampaň vznikla ve spolupráci s londýnskou kreativní agenturou Grey a vypráví emotivně poutavý příběh o lidech, kteří se rozhodli být svobodně kým chtějí a nosit to, co se jim zachce, bez ohledu na názory ostatních.

„Kampaň má několik velmi rozdílných hrdinů, kteří vybočují svojí postavou, bojují proti stereotypům nebo vzdorují tradičním rolím pohlaví. Naši hrdinové se nebojí ukázat světu, kým skutečně jsou, a právě móda jim pomáhá vyjádřit svou osobnost. Přáli bychom si, aby se takto svobodně cítili i naši zákazníci. Pokud se nebojíte nosit přesně to, co chcete, a být přesně tím, kým chcete, nic vám už nestojí v cestě,“ cituje Jonny Ng.

Nejnovější reklamu Zalanda „free to be“ režírovala britská režisérka Georgia Hudson, známá svou spoluprací se značkami Nike, Under Armour či se zpěvačkou P!nk. Reklama začíná otvíráním známé krabice Zalando a záběrem na modelku Alici Hurel, která trpí alopecií. Inspirativní hlas vypravěčky doprovází příběh k záběru na dospívajícího baletního tanečníka Leroye Mokgatla, který tančí v ulicích Lisabonu. Dále následuje plus size modelka Felicity Hayward, která vystupujíc z reklamního billboardu divákovi ukazuje, jak velká umí být. Supermodelka a aktivistka Adwoah Aboah nachází svůj prostor v chaotickém světě, zatímco Rain Dove zpochybňuje genderové normy a ukazuje několik možných verzí sama sebe.

#freetobe

Reklamu rámuje osvobozující manifest, který každému zákazníkovi připomíná, aby byl vždy svobodně sám sebou. Snímky kampaně pořízené londýnským fotografem Jamesem Pearson-Howesem zachycují svobodu v pohybu i energii a představují několik dalších „free to be“ osobností, jakými jsou například aktivistka Emily Bador bojující za pozitivitu těla a Frances Dunscombe, jež s modelingem začala v 82 letech.

Inspirujte se

Za vytvořenou kampaní stojí ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaign: Jonathan Ng, Campaign Management: Marie Frickel, Claudia Gebhardt & Abiola Muritala, Account Management: Paul Dombek, Naomi Scholz, Linnéa Södergran, Kreativní agentura: Grey London, Režisér: Georgia Hudson Fotograf: James Pearson-Howes

Zdroj fotografií: Zalando

comments


Fashion News
Miroslav Rajtr
Author: Miroslav Rajtr

PR manager

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Krásná pleť nejen v letních vedrech

Čím více stoupá teplota, tím více se snižuje kvalita ovzduší. A čím větší teplota, tím se více naše póry rozřiřují....

Zavřít