Značka Baťa letos slaví 125 let od svého založení, a k této příležitosti si nadělila opravdu jedinečný dárek. Jako první ve světě otevřela svůj flagship store v zbrusu novém konceptu, který se nachází přímo na pražském Andělu.

Tato zcela unikátní prodejna otevřela 25. února 2019 v ulici Nádražní 344/25 na pražském Smíchově. A v čem že tkví její unikátnost? Dvoupatrová prodejna disponuje nejen plně obslužným zákaznickým systémem s možností nákupu online na místě, ale jde i o téměř bezkrabicový obchod. Zákazník se tedy neobslouží sám, ale je o něj postaráno vyškoleným týmem profesionálů.

Na místě je k dispozici kompletní sortiment s více než dvanácti tisíci páry bot a doplňků. Baťa flagship store na Andělu je navíc navržena jako úplně první prodejna na světě v novém elegantním konceptu. Interiér navazuje na globální designový koncept Bata Red Two navržený italskými architekty. Je tvořen kombinací moderních materiálů z kovu a skla v bílém a červeném provedení a celé prostory tím působí velmi světle, čistě a vzdušně.

Značka letos představila také nový marketingový koncept s názvem „Překvapivě Baťa“. Tvářemi pro sezónu 2019 se navíc stali Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatý, kteří se samozřejmě zúčastnili samotného slavnostního otevření prodejny. Navíc se tak poprvé v historii stal ambasadorem značky manželský pár.

Uvidíme, jak se bude dál této české značce s dlouhou tradicí dařit. My jsme z nového konceptu nadšení a těšíme se, co nového si pro nás Baťa připraví příště.

Zdroj: archiv značky Baťa

comments

Fashion EventsFashion News
Author: Andrea Stiffelová

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Růžová není jenom barva, je to styl

Citát Miley Cyrus, který vystihuje hlavní trend barvy nehtů pro letošní jaro. Ale na své si přijdou i milovníci výstředností....

Zavřít