Kdo je Lenny? Nejen úspěšná zpěvačka a skladatelka, držitelka několika ocenění a autorka hitu HELL.o, ale především sebevědomá a ambiciózní žena. Toho si všimla i značka Baťa: Lenny se stala její první globální ambasadorkou z České republiky.

Spolupráce hudební hvězdy s obuvnickou legendou byla oficiálně oznámena na dubnovém Baťa Fashion Weekendu v evropské módní metropoli, italském Miláně. Stalo se tak mimo jiné v reakci na nejnovější píseň Lenny, hit s názvem Enemy. V něm se Lenny věnuje tématům, jako je sebevědomí a síla ženy: podle společnosti Baťa se tak mimořádně hodí pro reprezentaci značky. „Lenny perfektně sedí do našeho konceptu. Je to mladá, ambiciózní žena se silnou osobností a vlastním názorem, díky čemuž dokonale ztělesňuje naše poselství: „Jsem s tím v pohodě“. Slogan „Jsem svá a jsem s tím v pohodě“ se ostatně stal mottem celé kampaně, v níž Lenny vidíme v jejím nejpřirozenějším prostředí – před vystoupením na jevišti. Lenny bude kromě úlohy celosvětové tváře plnit také tu lokální, českou a slovenskou. Společnost se tak vrací ke svým kořenům, které má v moravském Zlíně.

Zpěvačka Lenny, dcera písničkářky Lenky Filipové, se u nás i ve světě prosadila albem s názvem Hearts: píseň HELL.o ovládla první příčky na Spotify a iTunes. Za svoji tvorbu pětkrát obdržela prestižní českou cenu Anděl. Pokud vás Lenny zajímá nejen na fotografiích, neváhejte si pustit singl Enemy, který určitě stojí za poslech. Možná, že mimoděk dostanete i chuť si pořídit nový pár bot.

Zdroj: 1, 23

comments


Fashion News
Author: Gabriela Knížková

Podpořte autora
Starší příspěvky:
Galerie Tančícího domu ožívá největší filmovou výstavou Retro biják 60. – 90. let

Pojďte se zasnít a ocitnout se zpátky v čase. Ve čtyřech patrech galerie Tančícího domu před několika dny odstartovala největší filmová...

Zavřít