• Gastro  • CANS slaví 1. narozeniny!

CANS slaví 1. narozeniny!

Rychle expandující česká nápojová společnost CANS slaví první výročí svého založení. Jejich hlavním cílem zůstává snížit celosvětovou spotřebu cukru prostřednictvím kvalitní alternativy ke slazeným nápojům. Během prvního roku své činnosti prodali v České republice 500 000 plechovek, které jsou vyrobeny z recyklovaných materiálů a jsou plně recyklovatelné. Tímto prodejem se podařilo ušetřit 16,5 tun cukru, což odpovídá 2,8 milionu kostek cukru, které by se jinak nacházely ve stejném množství běžných slazených nealkoholických nápojů. Tento dynamický český startup během prvního roku vyvinul a uvedl na trh čtyři různé příchutě, expandoval na Slovensko a plánuje na podzim vstoupit na německý trh.

Dlouhodobou misí značky je snížit nadměrnou konzumaci cukru a do roku 2030 díky zařazení CANS do pitného režimu místo klasických slazených nápojů ušetřit 10 000 tun cukru (2,5 miliardy kostek cukru).

„S CANS tvoříme kategorii neslazených drinků v nápojovém průmyslu, který se na první pohled jeví jako kompletně saturovaný. Avšak první rok naší existence ukázal, že kvalitní, čistá, chutná a neslazená alternativa nápojů bez chemie tady chyběla nejen nám,“ říká Jaroslav Beck, spoluzakladatel a investor CANS.

CANS obsahují čistou vodu z Alp, pár kapek přírodní ovocné šťávy a trochu bublinek. Zaujmou nejen svěžím obsahem, fresh designem, ale i hravou komunikací.
Plechovky bez kompromisu uvnitř i zvenčí jsou nyní dostupné na více než 700 místech po celé České republice u vybraných prodejců včetně těch největších, jako je např. Albert, Billa či Rohlík, Freshpoint, ve 100 gastro podnicích (seznam všech míst zde) a také na vlastním e-shopu CANS.

„Dokázali jsme vybudovat distribuční síť od nuly, bez pomoci třetí strany, distributora. Stejnou cestou jdeme i na Slovensku, protože jsme si na domácím trhu vyzkoušeli, že to s kvalitním interním týmem funguje skvěle,” vysvětluje Dominic Rice, spoluzakladatel a CEO CANS.

Velký důraz tato značka neslazených nápojů klade také na aktivaci brandu a možnost drink ochutnat v rámci širokého spektra eventů, kterých CANS jen za první rok podpořili přes 250 včetně 20 letních kempů pro děti.

V červenci CANS vstoupili na slovenský trh, již v září se chystají do Německa a výhledově míří do Velké Británie a USA. Brzy také představí další novou neotřelou příchuť.