
Každý přívěsek má svůj příběh: Pandora spojuje šperky s emocemi a Markétou Vondroušovou
Pandora, největší světová značka šperků, přichází s novou kampaní Charm Stories, která staví na síle osobních příběhů. Tentokrát se do jejího vyprávění zapojuje i Markéta Vondroušová, jedna z nejvýraznějších českých sportovkyň a vítězka Wimbledonu.
Šperky jako svědci vzpomínek
Každý přívěsek Pandory není jen šperk, ale tichý svědek našich emocí, životních milníků a osobních hodnot. V kampani Charm Stories Pandora ukazuje, že i ty nejmenší symboly mohou nést hluboký význam – a někdy dokážou vyjádřit to, co slovy nejde: identitu, sny, vztahy i radost z drobných okamžiků.
Markéta Vondroušová si pro svou osobní „charm story“ zvolila zlatý přívěsek s nápisem LOVE. „Symbolizuje pro mě to nejdůležitější – rodinu, zdraví, oporu. Když ho nosím, připomíná mi, co mi dává sílu a na čem mi nejvíc záleží,“ říká tenistka v kampani.



Autenticita a hloubka
Kampaň Pandora Charm Stories není jen o špercích, ale hlavně o autentických příbězích žen z různých koutů světa. Pandora sází na upřímnost a lidskost – na skutečné zkušenosti, které inspirují, dojímou a připomenou, co má v životě opravdový smysl.
Šperky s posláním
Pandora už více než 40 let umožňuje lidem vyjádřit vlastní styl prostřednictvím šperků z kvalitních materiálů. Dnes působí ve více než 100 zemích a zavázala se k udržitelnému přístupu – do roku 2030 chce snížit emise skleníkových plynů na polovinu a všechny šperky vyrábět z recyklovaného zlata a stříbra.
Jaký je váš příběh?
Pandora vybízí všechny, aby se zamysleli nad tím, co je pro ně důležité, a sdíleli to – ať už přívěskem, slovy nebo gestem. Protože každý příběh, ať už malý nebo velký, stojí za to vyprávět.
Kampaňové video s Markétou Vondroušovou a další inspiraci najdete na oficiálních kanálech Pandory.