KIKO Milano přichází do Česka: Ikonická kosmetika již brzy v Praze
Letní dovolené jsou v plném proudu a opravdové milovnice beauty mají už roky na svých cestách, kromě slunění na pláži, ještě jeden jasný cíl – zamířit do obchodu celosvětově známé kosmetické značky KIKO Milano. Toto léto je však poslední, kdy si legendární lesky na rty a další produkty musíme dovážet domů v kufru, protože KIKO Milano do konce tohoto roku otevře svou první pobočku v Praze.
Italská značka dobývající svět
Předpokládám, že název KIKO Milano už někdy zaslechl každý, kdo se alespoň trochu pohybuje ve světě make-upu. Jedná se o italskou značku, která vznikla v roce 1997 ve městě módy Miláně. Vyniká špičkovou kvalitou svých produktů, jejichž obaly působí luxusním dojmem, ale přesto zůstávají cenově velmi dostupné. Sortiment je skutečně rozmanitý – zaměřuje se především na dekorativní kosmetiku, ale postupně se rozšířil i o skincare či produkty na nehty. Až 99 % produktů se vyrábí v Evropě a všechny vznikají bez testování na zvířatech.


Rty v hlavní roli
Produktem, který vystřelil značku KIKO Milano do pomyslné beauty síně slávy byl bezpochyby jejich lesk na rty. V posledních letech se trend matných rtů začal vytrácet a do popředí se vrátily lesklé rty plné třpytek – a s nimi i obliba lesků na rty obecně. Lesky od KIKO Milano však zaplavily sociální sítě v takové míře, že se staly téměř nesehnatelným zbožím. Byly vyprodané jak v kamenných prodejnách, tak na e-shopech napříč zeměmi, kde má značka zastoupení.
Tyto lesky se tak staly výjimečným kosmetickým suvenýrem z dovolených – nejen proto, že v Česku zatím nejsou běžně dostupné, ale i proto, že jejich popularita způsobila nedostatek i v zemích, kde se běžně prodávají již po mnoho let.
První obchod v Praze
Všichni příznivci této italské značky mohou začít jásat – KIKO Milano totiž konečně dorazí i k nám! A to konkrétně do jednoho z nejnavštěvovanějších obchodních center v republice – pražského Westfield Chodov. Přesné datum slavnostního otevření zatím není známé, ale podle aktuálních informací se ho dočkáme ještě do konce letošního roku. Praha se tak přítomností obchodu KIKO Milano opět o krok přiblíží světovým beauty metropolím, jako jsou Řím, Paříž nebo Madrid.
Stanou se produkty KIKO Milano i u nás oblíbenou součástí každodenní make-up rutiny, nebo naopak ztratí své kouzlo exkluzivity a nedostupnosti?
Zdroj fotografií: Archiv značky, Pexels
