Lindex oslaví 60. výročí spoluprací s Jeanem Paulem Gaultierem
Společnost Lindex je jedním z předních evropských módních řetězců s více než 480 prodejnami v 16 zemích. Obchodní koncept této značky spočívá v inspirativní a cenově dostupné módě. Sortiment společnosti Lidnex sestává z nejrůznějších módních konceptů oblečení pro ženy, dětského oblečení a dámského spodního prádla. Lindex je součástí skupiny Stockmann registrované ve Finsku.
Společnost Lindex letos slaví 60. výročí od svého založení a chce tuto událost oslavit něčím velkolepým, a proto se pro podzimní kolekci 2014 spojí s jedním z největších a nejodvážnějších jmen v módním průmyslu – Jeanem Paulem Gaultierem.
“Je to báječná a zábavná zkušenost, tvořit pro společnost Lindex kolekci, která interpretuje můj styl a zároveň se účastnit boje proti rakovině prsu. Věřím, že jsme nalezli skvělý mix těchto prvků a kolekce je odvážná, stylová a výrazná, přesně jako ženy, které se oblékají v Lindexu“, říká Jean Paul Gaultier.
Součástí této spolupráce a uvedení nové kolekce bude samozřejmě velká oslava, která ukáže minulost, přítomnost a budoucnost značky Lindex. A společnost Lindex rozhodně nebude slavit sama, na oslavu pozve přátele, partnery, zaměstnance a také zákazníky.
“Spolupracovat v rámci oslav našeho 60.výročí založení s takovou legendou světa módy je pro nás veliká čest. Značka Jean Paul Gaultier vyjadřuje energii a sebedůvěru, která skvěle souzní se značkou Lindex a tím, kam směřuje“, uvádí Nina Starck, vedoucí Oddělení designu ve společnosti Lindex.
Kolekce Jean Paul Gaultier for Lindex se skládá z dámského oblečení, oblečení pro děti, doplňků a spodního prádla. Na trhu se objeví přesně 8. října 2014, a to ve vybraných prodejnách a na webu lidnex.com. Kolekce přispěje k boji proti rakovině prsu 10% z prodeje této kolekce. Těchto 10% bude společností Lindex věnováno projektu Bellis Young and Cancer Aliance žen s rakovinou prsu.