Mondaily: Bella Hadid představuje svou značkou Orebella
Jméno nové značky Orebella odkazuje na arabské příjmení Hadid, které se překládá jako „železná ruda“, spojené s „aura“. Bella zatím představila celkem tři vůně: Salted Muse, Window2Soul a Blooming Fire, které kombinují směs pěti olejů a před použitím musí být protřepána, aby se spojila. Jelikož jsou vůně bez alkoholu a navíc obohacené o oleje například z kamélie nebo mandlí, značka tvrdí, že jsou méně vysušující a vydrží déle než tradiční parfémy. Obsahují také esenciální oleje vybrané pro své aromaterapeutické účinky.
Lush přichází s novou limitovanou kolekcí Bridgerton
Nádherné spojení božských květinových vůní jako absolue z růží či frézie, snoubící se se sladkou vůní medu či fair trade kakaového másla, zaručeně zaujme. Kolekce je věrná základním hodnotám společnosti Lush, a proto jsou receptury tvořeny jen z těch nejvybranějších eticky získavaných ingrediencí, které propůjčují krásné vůně jednotlivým produktům.
Česká značka nápojů CANS odhalila dvě novinky
Rychle se rozrůstající česká firma CANS představuje hned dva nové produkty najednou. První novinkou je příchuť jablko a bezinka, a druhou je čistá, jemně perlivá voda. Obě naplňují dlouhodobý cíl CANS, kterým je snížení globální spotřeby cukru kvalitní alternativou k sladkým nápojům. Základní řadu v plně recyklovaných i recyklovatelných plechovkách tak nyní uzavírají dva nováčci.
Wet pants nebo bláto? Co je hitem léta?
Džíny od návrháře JORDANLUCA s “počůraným“ efektem dobyly svět sociálních sítí a staly se absolutním virálním trendem. Vyprodaly se během pár dnů, ačkoli jejich cena je v přepočtu téměř 20 000 Kč. Do protiboje vstupuje Balenciaga se svými Distressed džíny, které mají efekt bláta a stojí necelých 51 000 Kč. Kterou z těchto dvou novinek si zvolíte?