• Fashion News  • Mondaily: Victoria Beckham se spojuje s Woolmark

Mondaily: Victoria Beckham se spojuje s Woolmark

Udržitelná kapsulní kolekce, jež vznikla v Pescaře v Itálii, je vyrobena ze 100% přírodní, obnovitelné a biologicky odbouratelné Merino vlny.

Těšit se můžeme na kolekci svetrů, vest, šál a pokrývek hlavy plnou elegance a barev. V procesu barvení však nebyly použity žádné chemikálie, ale pouze alternativní přísady jako květy, listy a bobule. Celá spolupráce se vyvinula také vzhledem k již dlouhodobé spolupráci Victorie a Woolmark, kdy Victoria pomáhala při posuzování Mezinárodních cen Woolmark.  

Balenciaga nahradila Gucci jako nejvyhledávanější značku na Lystu

Nejnovější Lyst Index ukázal, že osobní módní přehlídky a hvězdné akce jako Met Gala, Emmy a VMA měly velký dopad na výsledky vyhledávání na platformě. Balenciaga se vyšplhala o pět míst nahoru a nahradila módní dům Gucci na vrcholu žebříčku nejžhavějších značek ve třetím čtvrtletí roku 2021.

Mytheresa debutuje virtuální pop-up se značkou Moncler

Namísto prostého vložení produktu do sekce „Novinky“ na platformě Mytheresa, spolupracoval tento prodejce se značkou Moncler na 360stupňovém virtuálním pop-up nákupním zážitku, který zákazníky zavede na virtuální prohlídku rakouského muzea Timmelsjoch. Virtuální návštěvníci mohou vidět uvnitř muzea ​​obří kovové konstrukce postavené na severu Tyrolska, na nichž Moncler představuje novou kolekci.

Písnička „Easy On Me“ od Adele je nejpřidávanější písní v historii

Skladba „Easy on Me“, na kterou si fanoušci museli počkat šest let, překonala hned několik rekordů. Stala se nejhranější písní v historii amerických rádií během prvního týdne vysílání písně, nejhranější písní za první den na Spotify, ale i Youtube. Je to také nejpřidávanější skladbou v historii Mediabase – 451 stanic ji okamžitě zařadilo do svých seznamů. Za nás přidáváme ještě jeden rekord – Adele to v klipu neskutečně sekne! A jak se líbí písnička a Adele vám?