Mondaily: Victoria Beckham se spojuje s Woolmark
Udržitelná kapsulní kolekce, jež vznikla v Pescaře v Itálii, je vyrobena ze 100% přírodní, obnovitelné a biologicky odbouratelné Merino vlny.
Těšit se můžeme na kolekci svetrů, vest, šál a pokrývek hlavy plnou elegance a barev. V procesu barvení však nebyly použity žádné chemikálie, ale pouze alternativní přísady jako květy, listy a bobule. Celá spolupráce se vyvinula také vzhledem k již dlouhodobé spolupráci Victorie a Woolmark, kdy Victoria pomáhala při posuzování Mezinárodních cen Woolmark.
Balenciaga nahradila Gucci jako nejvyhledávanější značku na Lystu
Nejnovější Lyst Index ukázal, že osobní módní přehlídky a hvězdné akce jako Met Gala, Emmy a VMA měly velký dopad na výsledky vyhledávání na platformě. Balenciaga se vyšplhala o pět míst nahoru a nahradila módní dům Gucci na vrcholu žebříčku nejžhavějších značek ve třetím čtvrtletí roku 2021.
Mytheresa debutuje virtuální pop-up se značkou Moncler
Namísto prostého vložení produktu do sekce „Novinky“ na platformě Mytheresa, spolupracoval tento prodejce se značkou Moncler na 360stupňovém virtuálním pop-up nákupním zážitku, který zákazníky zavede na virtuální prohlídku rakouského muzea Timmelsjoch. Virtuální návštěvníci mohou vidět uvnitř muzea obří kovové konstrukce postavené na severu Tyrolska, na nichž Moncler představuje novou kolekci.
Písnička „Easy On Me“ od Adele je nejpřidávanější písní v historii
Skladba „Easy on Me“, na kterou si fanoušci museli počkat šest let, překonala hned několik rekordů. Stala se nejhranější písní v historii amerických rádií během prvního týdne vysílání písně, nejhranější písní za první den na Spotify, ale i Youtube. Je to také nejpřidávanější skladbou v historii Mediabase – 451 stanic ji okamžitě zařadilo do svých seznamů. Za nás přidáváme ještě jeden rekord – Adele to v klipu neskutečně sekne! A jak se líbí písnička a Adele vám?