Parfumerie Douglas se představuje v novém kabátě
Každý z nás má svůj oblíbený obchod, do kterého chodí z nějakého důvodu pro své nezbytnosti. Některé se liší v nabídce sortimentu a služeb, jiné zase vzhledem své prodejny, v některých narazíte na usměvavý a přátelský personál, díky kterému se rádi opět vrátíte. Parfumerie Douglas vyniká nabídkou kvalifikovaného poradenství, ale také škálou dokonalých služeb. Nyní se představuje s novou tváří – nové logo, klíčové poslání a kampaň, která vznikla s top tvářemi světového modelingu před objektivem legendárního fotografa Petera Lindbergha.
Více než 2000 prodejen po celé Evropě i všechny Douglas online obchody se promění do zcela nového kabátu. Nové logo, posláni i vizuály mají záměr podtrhnou prémiovost značky. Image Douglasu se tímto od základů mění. Klíčovými body jsou změna loga, nová formulace poslání pod hashtagem #forwardbeauty a také zcela nový vizuální jazyk, kterým bude ke svým zákazníkům promlouvat.
Největší prodejna Douglas ve Frankfurtu bude v nové podobě představena již na konci září. Prodejny Douglas v České republice a na Slovensku nezůstavají pozadu, právě naopak, usiluje se o co nejrychlejší zavedení veškerých změn.
[su_youtube url=“https://youtu.be/o-92xwPruJc“ width=“700″ height=“500″]https://www.youtube.com/watch?v=m9ClwOYzVXc[/su_youtube]
Nové logo v sobě snoubí tradici a moderní design
Nové logo z dílny Peter Schmidt Group je kombinací tradičních znaků Douglas a velmi moderního vzhledu. Velká písmena sama o sobě symbolizují sebevědomí a sílu. Propojení písmena “D“ a “O“ představuje blízký a loajální vztah, který Douglas buduje se svými zákazníky.
Všichni milovníci kosmetických vychytávek a parfémů si Douglas spojujeme s mentolovou barvou, která pro Douglas typická. Její mentolová barva zůstává bez jakékoliv změny. O to výraněznější změna je znát na typografii loga.
„Nové logo Douglas působí luxusně a velmi moderně. Těší nás, že ohlasy veřejnosti byly doposud tak pozitivní. Logo odráží sebevědomí, které chceme v očích našich zákazníků posílit, a rovněž poukazuje na prémiovost nového Douglasu.“ dodová Lucas van Eeghen, ředitel marketingu Douglas
Peter Lindbergh a Douglas
Top tváře světového modelingu stanuly před objektivem legendárního fotografa Petera Lindbergha. Výsledkem je série snímků zachycující jedinečnou krásu každé z nich. Slavný fotograf Peter Lindbergh na typicky černobílých snímcích zachytil přirozenou krásu Cary Delevingne, Amber Valetty, Alexy Chung, Lineisy Montero, Jona Cortajareny a v neposlední řadě také populární německé influencerky Caro Daur. Důraz je kladen na autenticitu a vyobrazení jedinečné a skutečné krásy. Výstupy z kampaně slouží k prezentaci značky na prodejnách, v online obchodech, a také na social media kanálech. Nová brand strategie se zavádí postupně.
Nahlédněte v galerii fotografií do zákusilí focení kampaně
[su_slider source=“media: 51180,51181,51182,51183,51184,51185,51186,51187,51188,51189,51190″ limit=“30″ width=“280″ height=“200″ title=“no“ pages=“no“ autoplay=“0″ speed=“0″]
Zdroj fotografií: Archiv Douglas