Eva Solo: Čisté linie, kvalita a funkční design
Novinky z jarní kolekce značky Eva Solo obohatí vaši domácnost nebo budou skvělým parťákem na cestách. Poznejte tuto ikonickou skandinávskou značku.
Historie dánské značky Eva Solo sahá až do 50. let minulého století a za tu dobu získala nejen řadu prestižních designových ocenění, ale především spoustou příznivců po celém světě. Znáte ji i vy?
V jejím sortimentu najdete designové a inovativní doplňky do domácnosti, ať už potřeby pro vaření a servírování, vychytávky do koupelny nebo nábytek a osvětlení. Ve všech se odráží myšlení a potřeby lidí ze Skandinávie – minimalistické, vysoce funkční a kvalitní výrobky zapadnou do každé moderní domácnosti.
Od 50. let s nástupem žen na trh práce v Eva Solo vyvíjeli nádobí a další domácí potřeby, které měly především usnadnit a zpříjemnit život v kuchyni a jídelně. „V sedmdesátých letech, kdy se staly módou otevřené kuchyně, jsme byli první firmou, která vyráběla kuchyňské vybavení, jež bylo dostatečně stylové, aby se dalo vystavit na odiv,“ doplňují ve firmě, kterou dnes řídí a vlastní Jan Engelbrecht. Ten je již čtvrtou generací rodiny zakladatele. Janova matka se jmenovala Eva a její otec byl jedním ze tří bývalých generálních ředitelů společnosti. Právě Evino jméno inspirovalo název společnosti.
Dvakrát za rok značka přichází s novou kolekcí. Od začátku března je možné si pořídit produkty z kolekce Jaro 2023 ve dvou nových odstínech. Barva Blue sky evokuje zářivou azurovou barvu letní oblohy a oceánu a poskytuje uklidňující jistotu ve své důvěryhodné známosti a pro snadné sladění s ostatními barvami. Golden sand oslavuje prosluněnou záři výjimečných okamžiků s rodinou a přáteli. V nových odstínech jsou vyvedeny designové ikony jako karafa, vakuová konvice a hrnky na kávu, a vybrané produkty z řady To Go.
Mezi novinkami dále najdete třeba venkovní gril nebo ocelový džbán s vakuovou pumpou o objemu 1,8 litru, který je ideální na večírky a setkání. Díky integrovanému držadlu si ho můžete snadno vzít na cesty, na schůzky nebo na piknik. Nádoba je mimořádně odolná a udržuje nápoje horké. Zaujal nás také designový a praktický koš na prádlo.
„Vždy budeme dodávat emocionální, vysoce kvalitní a inovativní výrobky pro domácnost,“ říkají ve firmě, jejíž sídlo se nachází nedaleko Kodaně a která má zastoupení ve více než 60 zemích. V Česku ji agenturně zastupuje DESIGNum Praha a jejím největším prodejním partnerem je e-shop Kulina.
Zdroj: Eva Solo