Kampaň pro Balmain nafotil poprvé sám Olivier Rousteing a je to krása!
Mladý umělec, jehož výrazný talent zasahuje hned do několika odvětví, se znovu pustil do něčeho nového. Řeč je o kreativním řediteli francouzské značky Balmain, který teprve nedávno rozšířil své profesní portfolio o spolupráci s Pařížskou Operou. Jen o pár týdnů později se už ale pouští do dalších aktivit – tentokrát nafotil kolekci, jež pro Balmain sám vytvořil. Jak jeho první fotografie dopadly?
Jak už je u kolekcí pocházejících z Rousteingových rukou známo, provází je nepřehlédnutelný nádech luxusu a vášně. Ani u oděvů z podzimní kolekce tomu není jinak a ve stejném duchu se nese rovněž i celá kampaň.
Série černobílých fotografií prezentuje Rousteingovu tvorbu přesně v takovém světle, v jakém ji on sám vnímá – a právě v tom je nová kampaň jedinečná. Odhaluje totiž jeho unikátní pohled na svou tvorbu a značku Balmain celkově, který není veřejnosti běžně přístupný.
„Jedním z důvodů, proč pro mě hrají sociální média tak důležitou roli, je jejich jedinečná schopnost odstranit jakékoliv filtry a komunikovat bez prostředníků. To znamená, že mohu přímo komunikovat s lidmi, kteří se zajímají o to, co [v Balmain] vytváříme. Nafotit tuto kampaň sám jsem chtěl ze stejných důvodů – aby fotografie přímo reflektovaly můj pohled na tvorbu v Balmain a zároveň zobrazovaly mou lásku k nádhernému městu, kterému mohu říkat domov,“ vysvětlil Rousteing své rozhodnutí nafotit letošní kampaň sám.
Snímky jsou pořízeny na pohádkových místech napříč Paříží, včetně Královského paláce Palais Royal a dominanty města Panthéon de Paris v Latinské čtvrti a objevují se na nich notoricky známé tváře z tzv. „Balmain Army“, ke kterým patří například nizozemská kráska Lara Stone či ruská supermodelka známá pod jménem Natasha Poly.
Jak se nová kampaň líbí vám? Měl by se Olivier Rousteing stavět za objektiv častěji?