Maďarská módní značka Nanushka je milovaná influencery po celém světě
Oděvy, ze kterých srší pořádná dávka sebevědomí, lehkosti a zároveň i jemné ženskosti. To vše přináší oděvní značka s maďarským původem jménem Nanuska, která již za krátkou dobu své působnosti sklidila nespočet pozitivních ohlasů po celém světě. Obrovský boom také zažila mezi řadou influencerů, ovšem hojně jí nosí i nespočet známých osobností, jako jsou například sestry Kardashian nebo dokonce Hailey Bieber. Pojďte se společně s námi podívat, čím si značka vybudovala své jméno, které je již globálního rozměru a v čem také spočívá koncept této značky.
Sandra Sandor aneb právě toto jméno stojí za zrodem oděvní značky nesoucí název Nanushka. Sandra zahájila svoji podnikatelskou činnost již v roce 2006, ovšem firma se zlomového převratu dočkala až o několik let později. V roce 2016 se Petr Baldaszti, který je také dlouholetým partnerem Sandry, připojil ke značce jako spolumajitel a stal se také CEO celé značky. Od tohoto momentu Nanushka získala zcela nový směr a začala si tak budovat již poměrně silné jméno po celém světě.
Koncept Nanushky spočívá především ve spojení funkčnosti se samotným stylem. Jde tedy hlavně o to, aby oblečení nebylo pouze na pohled estetické a trendy, ale také především o to, aby daný kousek přinášel funkčnost svému majiteli a cítil se tak v něm po celý den pohodlně a bezstarostně. Oděvní značka Nanushka tak vytváří kolekce, které jsou určené pro každodenní nošení s cílem vytvořit novou formu neformální krásy.
Nanushka si také zakládá na udržitelnosti jednotlivých kousků, kdy mezi ostatními značkami jednoznačně vyčnívá svým přísným přístupem při výběru materiálů. Například veganská kůže, ze které hojně vyráběla značka minulý rok péřové bundy, sklidily natolik obrovský úspěch, že se následně celá kolekce dostala až na samotný fashion week probíhající v New Yorku. Také kvůli tomuto faktu bývá Nanushka velice často přirovnávána ke značce Stella McCartney, která také staví na udržitelnosti současně ve spojení s poctivým řemeslem a mezi značkami tak panuje mírná rivalita.
V současné době má Nanushka již přes 150 zaměstnanců a disponuje několika pobočkami rozmístěných různě po celém světě. Pokud tedy zvažujete osobní návštěvu kamenné prodejny, rozhodně doporučujeme nějakou z nich navštívit a spojit tak nakupování s příjemným zážitkem. Většina prodejen je totiž koncipovaná v uklidňujících zemitých barvách, které vytváří z podniku nejenom skvělé místo pro nakupování, ale také zahrnuje samostatnou kavárnu, která nabízí tu nejlepší kávu.