Mondaily: Beyoncé čtvrtou ženou se žlutým diamantem Tiffany & Co
Nedávno jsme oznamovali počínající ambasadorství partnerů Beyoncé a Jay-Z pro značku Tiffany & Co. a první výsledky spolupráce na sebe nenechaly dlouho čekat. Spolu se stali tvářemi kampaně „About Love“, která má na kontě hned tři prvenství. Poprvé totiž vyobrazuje manžele Carterovi společně v jedné kampani.
Zároveň značka Tiffany & Co jako součást kampaně zvolila obraz „Equals Pi“ od umělce Jean-Michel Basquiata, jež tak mohla široká veřejnost spatřit úplně poprvé v celé své kráse. A konečně, Beyoncé se stala čtvrtou ženou, jejíž dekolt ozdobil 128,54 karátový žlutý diamant, který se nicméně úplně poprvé ocitl v kampani. Přidala se tak k ikonické Audrey Hepburn, Lady Gaga a americké prominentce Mary Crocker Alexander Whitehouse, jež šperk jako první vynesla již v roce 1957 v rámci události Tiffany Ball.
Chanel získává většinový podíl ve společnosti pro výrobu pletenin
Paima je italská společnost vyrábějící pletené zboží, se kterou spolupracuje luxusní módní dům Chanel již 25 let. Tato investice má podle Chanel primárně zvýšit specializaci mladým řemeslníkům a zároveň posílit síť jejích partnerů. I přes investici bude společnost Paima nadále spolupracovat s dalšími klienty se sféry luxusní módy.
Ciara zakládá módní značku LITE
Zpěvačka Ciara odhalila první dámskou řadu pro společnost LR&C, kterou spoluzaložila se svým manželem, hvězdou NFL Russellem Wilsonem, a obchodní manažerkou Christine M. Day. LITA je zkratkou pro „Love is the answer“, neboli „Láska je odpověď. Značka totiž vzniká s láskou k módě i přírodě a bude se zaměřovat především na generaci Z.