• Fashion News  • Mondaily: BULGARI a Save the Children představují novou kampaň #WITHMEWITHYOU

Mondaily: BULGARI a Save the Children představují novou kampaň #WITHMEWITHYOU

BULGARI a charitativní organizace Save the Children oslavují 15 let úspěšného partnerství a při této příležitosti představují nový speciální náhrdelník a kampaň #WITHMEWITHYOU. Mezinárodní ikona moderní ženskosti Sydney Sweeney se stala globální ambasadorkou značky luxusní vlasové péče Kérastase. Nejnovější kolekce Sprandi Retrostemp je inspirována ikonickými modely fotbalových bot ze 70. let. Charakteristická hnědá podrážka v kombinaci s jemným designem a malým logem jsou plné nostalgie a vzdávají hold vintage modelům tenisek.

BULGARI a Save the Children představují novou kampaň #WITHMEWITHYOU

Během posledních 15 let je Bulgari hrdým partnerem charitativní organizace, pro kterou se z prodeje zakázkové kolekce šperků vytvořené římským klenotnickým domem speciálně pro tento účel podařilo nashromáždit před 105 miliónů dolarů. Ambiciózním cílem a výchozím bodem této spolupráce je podpora více než 2 miliónů dětí v 37 zemích světa, směřovaná primárně k zajištění kvalitního vzdělání, podpoře dospívajících, pomoci v krizových situacích a boji proti chudobě. Součástí pouti za záchranou znevýhodněných dětí bylo v průběhu let mnoho dlouhodobých projektů, které měly pozitivní dopad na nespočet lidských životů.

Při příležitosti tohoto zásadního výročí značka Bulgari obnovuje svůj závazek a představuje novou kampaň #WITHMEWITHYOU. Zároveň také představuje nový náhrdelník s přívěskem, který rozšiřuje zakázkovou kolekci šperků. Stříbrný náhrdelník s kulatým přívěskem s výraznými metalickými cvočky, inspirovaný ikonickou řadou B.zero1 Rock, bude v maloobchodním prodeji za 800 EUR (760 USD), 95 eur z každého prodaného kousku poputuje na konto organizace Save the Children. Od 1. ledna 2024 Bulgari organizaci věnuje stejnou částku také z prodeje dalších kousků z kolekce, jejíž součástí je prsten (600 EUR / 580 USD), náramek (650 EUR / 620 USD) a další dva náhrdelníky s přívěsky, které se prodávají za 790 EUR (770 USD) a 700 EUR (660 USD).

Sydney Sweeney se stala novou ambasadorkou značky Kérastase

Mezinárodní ikona moderní ženskosti Sydney Sweeney se stala globální ambasadorkou značky luxusní vlasové péče Kérastase. Sydney Sweeney je žena mnoha talentů. Jako herečka a producentka se díky své odvážnosti vyhoupla do popředí populární kultury.

Sydney mě naprosto uchvátila svou vřelostí a přitažlivostí na obrazovce i mimo ni, je pro mě skutečně představitelkou odvážné ženy. Odvážné, pokud jde o její vlasy, krásu a styl, odvážné, pokud jde o role, které přijímá, a odvážné, protože stále zůstává tou samou Sydney s tolika talenty a zájmy. Ke své komunitě promlouvá s vášní, soustředěně, ale i se smyslem pro humor. Díky tomu máte okamžitě pocit, že ji dobře znáte. Toto je Kérastase žena. Odvážná žena, která se nebojí jít svou vlastní cestou,“ říká Rosa Carriço, Global Brand President Kérastase.

Kolekce Sprandi Retrostemp je poctou vintage stylu

Nejnovější kolekce Sprandi Retrostemp je inspirována ikonickými modely fotbalových bot ze 70. let. Charakteristická hnědá podrážka v kombinaci s jemným designem a malým logem jsou plné nostalgie a vzdávají hold vintage modelům tenisek.

Tenisky s pogumovanou podrážkou a koženým svrškem zaujmou štíhlou siluetou, která jim dodává lehkost. Barevnost kolekce osciluje mezi klasickou černou a bílou, výraznou kobaltovou, červenou a růžovou. Svršek a tkaničky tvoří jednobarevný celek usazený na podrážce z přírodní gumy. Díky decentnímu logu a jemně sportovnímu stylu se tato obuv snadno kombinuje s každodenními modely různých stylů.

Tyto boty se budou skvěle hodit jak k ženštějším outfitům, jako je saténová sukně nebo šaty, tak ke každodenní klasice, jako jsou džíny a tričko. Minimalistický sportovní retro design dělá z bot univerzální volbu pro běžný den v práci, na vycházku s přáteli i na rande do muzea.

Kolekce Sprandi Retrostemp je k dostání v prodejnách CCC, v aplikaci a na ccc.eu/cz.

Foto: archiv značek