• Fashion News  • Nová kampaň BVLGARI, #SeeMyWish

Nová kampaň BVLGARI, #SeeMyWish

BVLGARI  se chystá na letošní vánoční sezonu a spouští novou kampaň #SeeMyWish,  podpořenou speciálním videem, které se objeví na sociálních sítích. Kampaň odstartovala o Světovém dni dětí a to po celém světě.

 „Na světě žije mnoho dětí, jejichž sny se nikdy nesplní. Nedostatek vzdělání jim nedovolí vybřednout z chudoby.“

Kampaň se zrodila z iniciativy celebrit – za každé sdílení videa nebo přání v podobě selfie se zavřenýma očima na sociálních sítích Bvlgari přispěje jeden dolar do sbírky organizace Save the Children. Více informací zde: www.bulgari.com/int/seemywish. Celkový dar pro Save the Children, přední světovou dobročinnou organizaci, která pomáhá ohroženým dětem, již přesáhl 70 milionů amerických dolarů. Již od roku 2009 Bvlgari a Save the Children po celém světě společně pomáhají dětem, které to nejvíce potřebují, formou investic do vzdělání, rychlé humanitární pomoci, bojem proti chudobě a programy pro zlepšování postavení mladých lidí ve společnosti (youth empowerment). Prostředky, které se tímto způsobem vybraly, byly investovány do stovky projektů ve 33 zemích světa, a pomohly tak již milionů ohrožených dětí a mladých lidí.

 Značka Bvlgari pro Save the Children navrhla speciální kolekci prstenů, přívěšků na krk a náramků v pro Bvlgari typickém odvážném italském stylu. Nezanedbatelná částka z výtěžku z prodeje každého kousku jde na konto dětí ohrožených na životě či zdraví, kterým pomáhá tato významná charitativní organizace.
Od počátku této spolupráce si některý z kousků z kolekce Bvlgari pro Save the Children zakoupilo přes půl milionu lidí. Organizace Save the Children tak mohla na pěti kontinentech vyškolit 43 000 učitelů pro 900 000 dětí, zasáhnout a pomáhat při sedmi humanitárních katastrofách, zlepšit postavení 16 000 mladých lidí ve společnosti a mnoho dalšího. Značka Bvlgari, kterou tento vývoj velmi těší, se rozhodla prodloužit tuto spolupráci na další tři roky, a investovat tak do budoucnosti dětí a mladých lidí po celém světě.
 O KOLEKCI BVLGARI PRO SAVE THE CHILDREN
Na světě žije mnoho dětí, jejichž sny se nikdy nesplní. Nedostatek vzdělání jim nedovolí vybřednout z chudoby. V roce 2009 se společnost Bvlgari rozhodla pomáhat znevýhodněným dětem po celém světě tím, že se stala partnerem organizace Save the Children. Z této myšlenky se zrodila kampaň bezprecedentních ambicí a rozsahu – značná část výtěžku z prodeje šperků ze speciální kolekce pro Save the Children, kterou značka Bvlgari navrhla, jde na charitativní účely. www.BVLGARI.com 
Zdroje: bvlgari.com

Renata je stylistka, redaktorka a spoluzakladatelka módního webu Style team Šantovka. Móda a styl je její neodmyslitelnou součástí. Sleduje módní trendy, kolekce našich i zahraničních návrhářů, módní magazíny. Podílí se na stylingu editorialů, produkci módních přehlídek, píše články a pomáhá najít ženám a mužům jejich styl. Móda a to co si oblékáte o vás hodně vypovídá a má velkou moc. Tím co máte na sobě můžete někoho inspirovat, může si vás všimnout váš vyvolený, můžete získat práci snů a hlavně můžete být sami sebou...