Nová kampaň BVLGARI, #SeeMyWish
BVLGARI se chystá na letošní vánoční sezonu a spouští novou kampaň #SeeMyWish, podpořenou speciálním videem, které se objeví na sociálních sítích. Kampaň odstartovala o Světovém dni dětí a to po celém světě.
„Na světě žije mnoho dětí, jejichž sny se nikdy nesplní. Nedostatek vzdělání jim nedovolí vybřednout z chudoby.“
Kampaň se zrodila z iniciativy celebrit – za každé sdílení videa nebo přání v podobě selfie se zavřenýma očima na sociálních sítích Bvlgari přispěje jeden dolar do sbírky organizace Save the Children. Více informací zde: www.bulgari.com/int/seemywish. Celkový dar pro Save the Children, přední světovou dobročinnou organizaci, která pomáhá ohroženým dětem, již přesáhl 70 milionů amerických dolarů. Již od roku 2009 Bvlgari a Save the Children po celém světě společně pomáhají dětem, které to nejvíce potřebují, formou investic do vzdělání, rychlé humanitární pomoci, bojem proti chudobě a programy pro zlepšování postavení mladých lidí ve společnosti (youth empowerment). Prostředky, které se tímto způsobem vybraly, byly investovány do stovky projektů ve 33 zemích světa, a pomohly tak již milionů ohrožených dětí a mladých lidí.