O změně ikonického loga ZARA mluví celý módní svět
Celý módní svět právě nyní překvapila neočekávaná změna loga nejpolulárnějšího módního řetezce ZARA. Je to téměř po osmi letech, co jako společnost Inditex, pod kterou patří značka ZARA s dalším portfoliem značek jako Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, OYSHO, Massimo Dutti a jiné, se rozhodla nečekaně změnit své ikonické logo. Za změnou loga stojí reklamní agentura Baron & Baron.
Předchozí logo značky mělo dostatek místa mezi písmeny díky mezerám a zároveň vyvolávalo pocit vzdušnosti a minimalismu. Nové logo je sjednoceno jednotným stylem písma, které spojuje všechny čtyři písmena k sobě a zvýrazněné křivky zasahují do sebe na písmenách „Z“ a „R“.
Nový vzhled vytvořil fracouzský editor, umělecký ředitel Fabien Baron, který je zároveň zakladatel reklamní agentury Baron & Baron. Reklamní agentura je pro rebranding známá změnou log velkých módních domů jako je Dior, Bottega Veneta, Maison Margiela, Coach a jiné.
Změna loga vyvolala nejen mezi fanoušky na sociálních sítích velkou diskuzi, která za sebou nese kritiku. Pro některé je logo nečitelné, považujího za horší typ volby k nerozeznání značky a v některých změna loga vyvolala i dojem, že vznikl falešný logotyp značky.
A jak na vás působí logo? Líbí se vám nebo ve vás vyvolalo zmatek?
Zdroj fotografií: archiv značky ZARA