TOP 10 nejoblíbenějších FASHION značek
Jako každý rok, tak i letos nás čeká ceremonie Fashion Awards, která probíhá v Londýně. Módní platforma Lyst zveřejnila seznam TOP 10 nejpopulárnějších módních značek roku 2018.
10.Prada
Dle analýzy Lyst za úspěch značky Prada v tuto chvíli může fakt, že obnovila svou kolekci nylonových kabelek a doplňků a díky tomu oslovila trend settery, kteří nyní nejvíce kombinují styl 90.let a současnosti.
9.Nike
Jediná značka sportovního oblečení v tomto žebříčku a asi se není čemu divit. Nike nepřestává překvapovat svým marketingem a budování love brandu.
8.Fendi
Logománie pokračuje a Fendi se díky svému FF Zucca logu drží v TOP 10.
7.Versace
Značka Versace zaznamenala největší vzestup v tomto žebříčku Lyst a posunula se z 21.místa hned do TOP 10. Za úspěchem jistě stojí nový krimi seriál o vraždě Gianni Versace, který přivedl nové zákazníky.
6.Vetements
Značka nabrala na popularitě poměrně nedávno, hlavně díky Kim Kardashian, která mimo jiné oblékla jejich dámský oblek na setkání s prezidentem Donaldem Trumpem.
5.Dolce&Gabbana
Italský módní dům absolutně zabodoval s unikátní módní přehlídkou v Saúdské Arábii, kdy na mole použila místo modelů drony. Značka nepřestává otevírat další a další butiky v absolutně nových lokacích a pro nové trhy vždy přijde s kolekcí na míru. Tomu se říká osobní přístup.
4.Givenchy
Kreativní ředitelka Claire Waight získala největší zakázku, když oblékla Meghan Markle na královskou svatbu roku, kterou sledovalo 29 miliónů lidí.
3.Balenciaga
Zde asi není zapotřebí hlubší analýza. Jednoduše ta známá “ošklivá“ bota se objevila snad na každé fashion akci a blogerce během posledního roku.
2.Off-White
Virgil Abloh je již delší dobu “mužem fashion industrie“. Nejen, že kombinuje práci kreativního ředitele pro značku Louis Vuitton a vlastní značku Off-White, ale stihl za poslední rok navíc vytvořit zajímavou spolupráci se značkou Rimowa, otevřít nový obchod v Dubaji, navrhnout limitovanou sérii nábytku s IKEA, zahájit úspěšnou spolupráci s Byredo a Converse Chuck Taylor. Takže více méně je logické, že zrovna jeho značka Off-White je mezi prvními v tomto žebříčku.
1.Gucci
Luxusní značka se v poslední době rozrostla v oblibě hlavně mezi milleniály a dospívající mládeží. Poslední kolekce se nese v duchu 90.let a její tváří se stal Harry Styles. Značka díky lehkému rebrandingu a změně cílení nabyla nový směr a rozšířila si cílovou skupinu zákazníků.
Zdroj: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11