UMPRUM A FSV UK : PROJEKT CREATIVE FASHION MARKETING
V úterý 25. 6. 2013 se v Ateliéru módní tvorby na Vysoké škole uměleckoprůmyslové konala tisková konference ku příležitosti představení nového meziuniverzitního projektu s názvem ,, Creative Fashion Marketing“, v rámci kterého se spojili studenti Katedry marketingové komunikace a PR Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy se studenty Ateliéru módní tvorby UMPRUM, s cílem vytvořit komunikační strategie, oslovit média i zákazníky a tím pomoci mladým českým talentům proniknout do podvědomí veřejnosti. Během konference byly prezentovány i závěrečné ročníkové práce a kolekce ostatních studentů ateliéru.
Iniciátorkou projektu je Viola Fetisová, módní stylistka zabývající se fashion koučinkem, která na české scéně postrádala kvalitní informace o mladých designerských talentech. Spojila se tedy s Denisou Kasl Kollmannovou (FSV UK) a Pavlem Ivančicem (UMPRUM) a společně vytvořili koncepci spojující práci na projektech, workshopy a přednášky. Díky tomu vznikají prezentace, tiskové zprávy a sociální sítě podporující začínající designerské hvězdy.
Vzhledem k dosavadnímu úspěchu tohoto projektu chystají obě školy další spolupráci, pravděpodobně formou předmětu, který by mohl být zahájen v zimním semestru 2013/2014.
Můžeme se tak těšit na dostupnější módní akce, prezentace a přehlídky mladé návrhářské vlny plné kreativních nápadů, od níž se bezpochyby dočkáme dalších skvělých prací.
Videa k projektu naleznete zde: http://vimeo.com/creativefashionmarketing