3. ročník soutěže Czechoslovak topmodel
V pražském hotelu andelʼs Hotel Prague se minulý týden uskutečnila tisková konference k zahájení třetího ročníku soutěže Czechoslovak TopModel. Ředitelka soutěže Simona Krainová uvedla, že online registrace byly s předstihem spuštěny už na začátku dubna. „A velmi nás těší, že už za těchto pár týdnů vidíme značný zájem o soutěž,“ uvedla Krainová. „Mám radost pokaždé, když mohu dívkám předat něco ze svých zkušeností a když vidím, jak jim práce na sobě zvedá sebevědomí. A úspěchy vítězek a finalistek z obou předchozích ročníků mluví samy za sebe. Naprostá většina z nich už úspěšně pracovala nebo pracuje v zahraničí,“ dodala Krainová.
Modelingová soutěž během předchozích dvou let přinesla agentuře Czechoslovak Models celkem více než 50 nových tváří. „Oba uplynulé ročníky hodnotíme velmi pozitivně. Spolupracujeme s předními světovými agenturami, jejichž zástupci tvoří odbornou porotu, a máme na dívky výborné ohlasy právě od agentů z Paříže, Milána, Londýna, Tokia, Mnichova a dalších,“ uvedla Krainová.
Mítinku se zúčastnila také úřadující vítězka, osmnáctiletá Nikola Krůželová z Valašských Klobouk. Ta záhy po výhře v soutěži na konci minulého roku natočila módní video po boku Leoše Mareše.
Czechoslovak TopModel letos s castingy opět zavítá do jedenácti měst. Roadshow bude zahájena 11. září v Bratislavě, dále navštíví:
- Hradec Králové (16. 9.)
- Liberec (18. 9.)
- Jihlavu (22. 9.)
- Karlovy Vary (30. 9.)
- Plzeň (3. 10.)
- Ostravu (6. 10.)
- Olomouc (7. 10.)
- Brno (8. 10.)
- České Budějovice (14. 10.)
Poslední casting se uskuteční 19. října v pražské Galerii Harfa. Semifinále se odehraje 23. října a finále je plánováno na konec listopadu. Castingy budou podpořeny kampaněmi u mediálních partnerů a venkovní reklamou.
Současně s vyhlášením průběhu letošních castingů byla ohlášena také třístranná spolupráce největšího českého internetového obchodu MALL.CZ, konkrétně divize značkového oblečení MALL.CZ Fashion Brands, talentované módní návrhářky Ivy Burkertové pracující pod značkou Odivi a soutěže Czechoslovak TopModel. Předmětem spolupráce je módní minikolekce, která bude v prodeji během letních prázdnin.
Kromě MALL.CZ Fashion Brands a značky Odivi jsou partnery letošního ročníku také dekorativní kosmetika Max Factor, profesionální vlasová kosmetika Wella Professionals, oblíbená péče o pleť Olay a originální londýnské čaje Bubbleology. O ubytování finalistek, zahraničních porotců a zajištění tiskové konference se stará andel´s Hotel Prague, zatímco na Slovensku je hotelovým partnerem Mercure Bratislava Centrum.
Hlavním mediálním partnerem je lifestylový měsíčník Joy, který letos slaví 10 let na českém trhu. Dalšími mediálními partnery jsou magazín Gate, nejčtenější ženský lifestyle slovenského internetu diva.sk, televizním partnerem je Óčko, rozhlasovými partnery jsou rádio City a Hitrádia.
Médiím bylo na tiskové konferenci také představeno nové video, které už nyní vyzývá dívky, aby se do soutěže přihlásily online. Video je ke zhlédnutí zde:
Zdroj: www.cztm.cz