Princess Jewellery: Šperky, které vypráví příběhy
Rodinná značka šperků Princess Jewellery se zrodila v Chorvatsku, ale už více jak tři desetiletí působí na českém trhu. Nově zde otevřela svou třetí prodejnu, a to v obchodním centru Westfield Černý Most.
Šperky, které nesou emoce
Značka Princess Jewellery vznikla v roce 1976 v chorvatském Rovinji, kde dědeček současných majitelů otevřel první obchod a pojmenoval ho po své manželce, kterou s láskou nazýval Princezna. Právě z této osobní symboliky vzešel název Princess. Značka, která dodnes staví na myšlence, že šperk může vyjádřit to, co slovy nelze.



Na začátku 90. let se rodina přestěhovala do Prahy, kde otevřela butik na Václavském náměstí, ten funguje dodnes a stále si zachovává svůj původní charakter. Aktuálně Princess Jewellery vede třetí generace rodiny, která spojuje dědictví řemesla s moderní vizí a novými směry v designu i retailu.
„Cítíme velkou zodpovědnost pokračovat v tom, co vybudoval náš dědeček. Samozřejmě je na nás tlak, aby značka rostla a fungovala i v dnešní době, ale ještě silnější je pro nás touha zachovat jejího původního ducha. Od malička jsme vyrůstali ve světě, kde šperk není jen produkt, ale příběh. A právě ten příběh chceme dál předávat,“ říkají Niko a Anton Topalli.



V archivu značky se nachází více než 25 tisíc návrhů šperků, z nichž zhruba 9 tisíc je nyní v aktivní výrobě. Přibližně 80 % produkce dnes vzniká v České republice, zbytek tvoří spolupráce s italskými dílnami proslulými tradicí, precizním zpracováním a smyslem pro detail. Aktuálně tvoří 90 % prodejů kamenné obchody, zbylou část online prodej, jehož podíl každoročně roste i díky rozvoji e-shopu.
„Budování silného online kanálu je pro nás přirozeným krokem. Chceme být dostupní a reagovat na nákupní chování zákazníků přesouvající se do digitálního prostoru. Zároveň ale vidíme, že u šperků lidé stále dávají přednost osobnímu zážitku – chtějí si je vyzkoušet, vidět jak se třpytí na světle a sdílet okamžik s někým, kdo jim rozumí. I proto jsou pro nás kamenné prodejny nesmírně důležité. Umožňují nám mluvit se zákazníky, poznávat jejich příběhy a budovat vztah, na kterém si v Princess Jewellery zakládáme,“ doplňuje Niko Topalli.
Nová prodejna
Nový butik ve Westfield Černý Most vznikl ve spolupráci s architekty Patricií Sičákovou a Davidem Navrátilem jako místo zážitku a inspirace s jemnou estetikou, růžovými detaily a s pro značku typickým osobním přístupem. Součástí otevření je i kampaň „Whispered by Princess“ zdůrazňující filozofii značky: šperky, které vyprávějí příběhy.
Na slavnostní otevření mimo jiné dorazil i zpěvák Adonxs (Adam Pavlovčin), který šperky Princess Jewellery vynesl při svém vystoupení na Eurovizi.


Až do konce listopadu můžete v nové prodejně na Černém mostě využít 10% slevu na všechny šperky (s výjimkou snubních prstenů). A pokud nakoupíte nad 2 990 Kč, získáte navíc pravý diamant jako dárek. Při návštěvě butiku doporučujeme nahlédnout i do malé „muzejní expozice“ prezentující příběh tří generací značky. Tyto vitríny budou k vidění do 16. listopadu.
Zdroj: Princess Jewellery
