• Lifestyle  • Dochucování jako rituál s kvalitním kořením od nové české značky Ravaneo

Dochucování jako rituál s kvalitním kořením od nové české značky Ravaneo

Značka Ravaneo přichází na trh s moderním portfoliem klasických ingrediencí pro každodenní vaření a pečení. Hlavní pozornost značky je věnována koření a solím. V jejím portfoliu najdeme pravou cejlonskou skořici ze Srí Lanky, mořskou sůl ze Slovinska, kampotský pepř a solný květ z Kambodži.

„Naším cílem je pozvednout dobrou úroveň jídel na fantastickou skrze dochucování kvalitním základním kořením, které každý ví, jak používat a využije ho v kuchyni denně. Přestože se hodně řeší farmářské produkty, káva nebo víno, cítili jsme, že kategorie koření a solí je stále velmi opomíjená. Mnohdy jako zákazník vůbec nevíme, odkud koření pochází, nebo jak se vlastně pěstuje a sbírá. Přitom závěrečné dochucení jídla dotváří jeho celkový charakter a pro výslednou chuť pokrmu je tedy zásadní.” říká zakladatelka značky Michaela Freitagová

Značka si zakládá v první řadě na kvalitě, jednoduchosti a zajímavém minimalistickém vizuálu, který se odráží nejen v obalovém designu. Vizuální identita značky je inspirována módní elegancí a ve food segmentu působí jako příjemné osvěžení. Obalové materiály vznikají v České republice a jsou kompletovány v chráněné dílně nedaleko Prahy.

Do portfolia značky jsou zahrnuty pouze ingredience, které Ravaneo tým osobně vybírá přímo v místech jejich původu. Zakladatelé jsou přesvědčeni, že toto je jediná cesta, jak nejlépe poznat původ ingrediencí a zároveň mít také možnost zachytit místní rituály a tradice, které se s pěstováním a životem farmářských rodin pojí. Důležité pro ně je nakupovat koření za férové ceny.

„Velmi otevřeně se hovoří o původu kávy, u vína je pak pro určitou skupinu lidí znalost původu zcela zásadní a přirozená. U koření hraje podnebí, půda a způsob zpracování stejně důležitou roli v jeho chuti a vůni a lidé již začínají tyto vjemové rozdíly rozeznávat. Je rovněž důležité zmínit, že single origin koření je vždy jistější a vůči spotřebiteli transparentnější.” vysvětluje Michaela

Aby značka podpořila rituál dochucování co možná nejvíce, navrhuje a vyrábí zcela unikátní designové kuchyňské doplňky. Tuto kategorii Ravaneo otevřelo s kolekcí mlýnků na sůl a pepř, které v limitované edici vyrábí dle vlastních návrhů lokálně v České republice. Mlýnky tvoří betonové tělo a dubová hlava, uvnitř je vsazen keramický mlecí mechanismus s možností nastavení hrubosti mletí.

Cílem Ravaneo je stát se především každodenní součástí vašich kulinářských rituálů a dokázat, že i tak základní suroviny jako sůl a pepř si zaslouží stejnou pozornost jako jiné farmářské produkty. V jídle se to jednoznačně odrazí.

„Máme na ingredience úžasnou zpětnou vazbu. Lidé jsou mnohdy překvapení, jak dokáže dobrá sůl a pepř jídlo dokreslit a chutě v pokrmu rozvinout. Už pak u našeho koření zůstávají a k tomu levnějšímu s mnohdy nejasným původem ze supermarketu se nevrací. Podobně to funguje i v našich partnerských restauracích, kde si uvědomují, že se díky kvalitnímu dochucování mohou posunout ještě o úroveň výše.” dodává Michaela

Na e-shopu www.ravaneo.com najdete mimo malých zkušebních balení také několik variant výhodných setů, kterými můžete udělat radost vašim blízkým. Sety jsou obzvláště vhodné jako vánoční dárek. Pro inspiraci, co s kořením uvařit, pak nemusíte chodit daleko, na webu najdete také blog s chutnými a rychlými recepty.

Speciální slevový kód na vše

Ravaneo pro čtenáře DailyStyle.cz navíc připravilo speciální slevový kód DailyStyle15, se kterým získáváte 15% slevu na veškerý sortiment. Platnost kódu je do konce listopadu 2021.

Zdroj fotografií: Archiv značky Ravaneo

Marketing manager