• Events  • Dubnové SLOU DAYS se zaměří na novinky lokální scény

Dubnové SLOU DAYS se zaměří na novinky lokální scény

SLOU DAYS jsou jednoznačně vedoucí českou fashion událostí, co se udržitelnosti a pomalého životního stylu týče. I tentokrát svým návštěvníkům nabídnou bohatý vzdělávací program, který uvede herečka Iva Pazderková, a výroční vyhlášení soutěže o udržitelnou módní značku budoucnosti S Brand.

Nejprve trocha historie…

První ročník události vznikl v roce 2015 pod názvem Sustainable Fashion Days jako součást oficiálního doprovodného programu Mercedes- Benz Prague Fashion Week konajícího se dvakrát do roka. Projekt, který nyní nese název SLOU DAYS, založila Kamila Boudová, přední česká odbornice na udržitelnou módu a módní obchod, žijící a působící v Paříži. Za své profesní zásluhy byla v roce 2017 zařazena do žebříčku 30 pod 30 prestižního magazínu Forbes.

Hlavním cílem týmu SLOU DAYS je rozšířit povědomí o udržitelné módě a konkrétně podpořit vznik dalších zodpovědných projektů.

Již 5. a 6. dubna v karlínských prostorách Hauch Gallery!

Za vstupné 150 korun se mohou návštěvníci po dobu dvou dnů zúčastnit vzdělávacího programu, který poskytuje prostor pro setkání s firmami a networking, prezentace s praktickým obsahem či workshopy a semináře, ale i inspirativní životní příběhy. Ten svůj přiblíží například herečka Iva Pazderková, která je známá svým postojem k pomalému životnímu stylu.

Mezi prodejci se objeví pár novinek, jako například značka barevných tenisek Cave, které jsou vyráběny ze zbytkových materiálů českých tradičních výrobků. Představí je designerka a zakladatelka značky Eva Klabalová, jejíž oblíbenou recyklovatelnou surovinou je kaučuk či zbytky použité mleté kávy.

Rostoucí nabídku organických produktů pro péči o tělo a vlasy rozšíří značka certifikované bio kosmetiky z Prahy JaGaia. Zakoupením u JaGaia navíc přispíváte na zakoupení pozemků pro pěstování bylin, ze kterých pak značka vyrábí své produkty.

S Brand

Vrcholem pátečního večera se stane vyhlášení vítěze třetího ročníku soutěže S Brand, jejímž cílem je rozšířit povědomí o etickém podnikání mezi studenty a mladými lidmi. Nejlepším projektem loňského, druhého ročníku se stala kolekce značky MILD Stanislavy Malcové, která pomáhá léčit citlivou kůži a je určena pro ty, kteří ze zdravotních důvodů nemohou nosit obvyklou konfekci.


„ Chtěla jsem oděv, který bude minimalistický, nezdobný a účel bude tvořit jeho kostru,“ vysvětlovala vítězný projekt autorka.


Zdroj: archiv SLOU DAYS