GOOD NEWS x H&M: Udržitelná stopa v unisex teniskách
H&M s nadšením oznamuje spolupráci s Good News, britskou značkou obuvi známou svými retro hravými teniskami a pozitivním přístupem k udržitelnosti. Toto je vůbec první spolupráce H&M se značkou, která vyrábí obuv z inovativních materiálů, jako je Bananatex® – vlákno z banánových rostlin – nebo veganská hroznová kůže Vegea ™.
Good News je uvědomělá značka obuvi, kterou založili Nia Jones a Ben Tattersall v Londýně v roce 2016. Ve svých předchozích rolích v módním průmyslu viděli oba přátelé na vlastní oči množství odpadu, který může obuvnický průmysl vyprodukovat. Proto se rozhodli vytvořit novou značku, která nese název Good news, neboli Dobrá zpráva, kde tou dobrou zprávu měla být právě jejich odpověď na tyto ekologické problémy. Jejich cílem je „přinést světu trochu dobrých zpráv“; vytvářet změny s úsměvem na tvářích. Duo se nikdy neohlédlo zpět a neustále zkoumá nové, inovativní materiály pro své výrobu jejich bot.
Kolekce unisex tenisek GOOD NEWS x H&M bude k dispozici na hm.com od 1. dubna.
„Jsme velmi hrdí na to, že spolupracujeme s H&M a tlačíme na jednoho z gigantů, aby se podíval na všechny aspekty výroby komponentů bot. Bylo pro nás důležité udělat kolekci co nejudržitelnější, a která by zároveň vypadala zábavně a skvěle,“ říká Nia Jones, spoluzakladatelka Good News.
Good News a H&M nyní spojují své síly při vydání kolekce unisex tenisek s menší ekologickou stopou. Vytvořili společně sedm tenisek a jeden pár žabek v paletě živých retro barev inspirovaných sedmdesátými lety. Každý pár tenisek má vlastní udržitelnými prvky, jako jsou podrážky z recyklované pryže, recyklovaná bavlna, svršky z materiálů Vegea ™ či Bananatex®. K dispozici bude také dětská kolekce se třemi různými styly tenisek. Kolekce Good News x H&M přehodnocuje design a výrobu tenisek a podporuje cíl obou společností, který je stát se plně cirkulárními.
„Doufáme, že budeme inspirovat ke změně i jiné značky. Všichni musíme spolupracovat, abychom mohli vytvořit pozitivní změnu. Svět právě teď potřebuje jednotu, místo aby značky navzájem soutěžily, “říká Ben Tattersall, spoluzakladatel Good News.
Zdroj fotografií: archiv značky H&M