Inovativní kolekce H&M Innovation Stories vás naučí vybudovat si lásku k módním kouskům v šatníku
Už příští týden značka H&M uvede další, v pořadí pátou kolekci z úspěšného udržitelného konceptu Innovation Stories. Tentokrát je inspirací láska a romantika, a to ve všech jejich podobách. Poutavé módní kousky přináší jemné, ale zároveň svůdné střihy. Jsou vyrobené s inovativními, opětovně použitými či recyklovanými materiály, které mají nízký dopad na životní prostředí. Hlavní myšlenkou je láska k módním kouskům našeho šatníku, které si máme vážit a sdílet. Na jejich podšívce je štítek, na který můžete napsat zprávy, až odevzdáte svůj oblíbený kousek někomu dalšímu. Kolekce, která nese výstižný název Cherish Waste Story, bude dostupná pouze na hm.com od 21. dubna.
Kolekce kombinuje odvážné siluety s nejmodernějšími inovativními, udržitelnými, či odpadovými materiály, a vytváří nádherné a originální módní kousky. Některé materiály se v kolekci H&M vyskytují po prvýkrát. Je to například MIRUM®- rostlinná kůže vyrobena z čistě rostlinných vláken, rostlinného oleje a minerálů, recyklované hedvábí a AirCarbon – bio materiál vyrobený přírodními mikroorganizmy, které využívají vzduch a uhlík ze skleníkových plynů, které by se jinak dostali do atmosféry. Hlavními kousky celé kolekce jsou šaty, vyrobené z recyklovaného polyesteru. Nejvýraznějšími jsou růžové společenské šaty ve tvaru srdce. Pozornost ale určitě zaujmou bledomodré tylové mini šaty či růžové pletené šaty s trny. Recyklované hedvábí je použito na růžové košili s volánovým lemem, zatím co boty a náramek s trny jsou z rostlinné kůže MIRUM®. Náhrdelník a kamínkové náušnice mají přívěšek černé srdce vyrobené z materiálu AirCarbon.
„Nová kolekce Chrish Waste Story je skutečně velmi originální,“ hovoří Slavomíra Barnová, Head of Communication H&M pro ČR a SK. „Je to mix různých stylů, a přesto se jednotlivé kousky dají krásně kombinovat. A navíc jsou vskutku velmi pohodlné. Mě se nejvíce líbí oversize kabát s originálním, srdíčkovým gepardím vzorem. Ale nádherné je také velmi svůdné spodní prádlo a růžovo-červený krajkový top. No a must have kouskem jsou pro mě jednoznačně sluneční brýle!“
„Designerský tým chtěl vytvořit kolekci o lásce, intimitě a vytváření spojení. A to nejenom mezi lidmi navzájem, ale také s našimi módními kousky, ke kterým si vytváříme často velmi intimní vztah. Kolekce byla navržena tak, aby umožnila člověku ukázat své skutečné já a vyjádřit svoje hodnoty. A to také i prostřednictvím materiálů, které bojují se znečisťováním životního prostředí. A až jim tyto kousky oblečení nebo doplňky věnují všechnu lásku, kterou mohly, odevzdají je s osobním vzkazem někomu dalšímu,“ vysvětluje Ella Soccorsi, koncept designérka H&M.
Kampaň, kterou nafotil fotograf Rafael Pavarotti, zachytává mladistvou energii kolekce. Styling, bohatý na odvážné kombinace, připravil světoznámý stylista Ibrahim Kamara. Kaleidoskopickou atmosféru vytvořil Ibby Njoya, set designer, který je známy svými originálními propojeními módy, uměni, barev a tance. Průvodní film, v režii Alberta Moyu, oslavuje jedinečné a živé okamžiky lásky, od prvních motýlů v břiše až po nostalgické, blednoucí vzpomínky.
Zdroj fotografií: H&M Česká republika