Kampaň Empowered Women 2018 zná své tváře
Silné a výrazné ženy, které dokázaly v módní sféře zanechat silnou stopu. To jsou nové ambasadorky značky Intimissimi – Gisele Bündchen a Chiara Ferragni. Kampaň, ve které účinkují, však není jen obyčejnou reklamou. Čím se tedy liší?
Kampaň pro sezónu jaro/léto 2018 navazuje na svou úspěšnou sestru – kampaň #insideandout a její heslo Empowered Women, z roku 2017. Stejně jako minulý rok propagují její hvězdy luxusní prádlo, které však není na fotografiích přímo viditelné.
Značka Intimissimi se takto snaží šířit myšlenku, že vnější krása žen je výsledkem jejich vnitřní síly a osobnosti. A prádlo se chová stejně jako vnitřní síla – vnějšímu světu je skryto, ale je tam. Gisele i Chiara pod saténové topy na focení oblékly dva nové modely – podprsenky Elena a Eleonora.
Empowered Women vypráví příběhy dvou silných osobností, které se dokázaly díky svým jedinečným osobnostem prosadit. Jejich životy nás denně motivují a inspirují.
Topmodelka Gisele Bündchen svou nekonvenční krásou navždy změnila podobu přehlídkových mol. Dnes je z ní úspěšná podnikatelka, ekologická aktivistka a v neposlední řadě pyšná maminka.
Módní influencerka Chiara Ferragni intuitivně věřila v potenciál digitálního světa v módní sféře a založila novou módní profesi. Dnes vede svou vlastní módní značku a skrze sociální sítě inspiruje miliony žen.
Kampaň nás nechává nahlédnout do světa luxusního prádla, avšak Gisele i Chiara v ní prozrazují tajemství své smyslnosti a svůdnosti, což jsou tradičně hodnoty, na kterých reklama prádla stojí.
Na jedinečné záběry přímo z focení se podívejte ve videu:
Zdroje: interní materiály Intimissimi