MÓDA JAKO NÁBOŽENSTVÍ
Mnoho z nás vzhlíží ke světovým návrhářům jako k bohům, módní magazíny uctíváme jako Bibli a každé roční období netrpělivě čekáme na jejich vize pro nadcházející měsíce. Tím více v nás módní domy fanatizují dalšími marketingovými kampaněmi, jejichž úrovně se každým rokem více a více přibližují hvězdným výšinám.
Božského Karla Lagerfelda nemusíme představovat. Toto jméno je v módním businessu pojmem a jeho práci všichni obdivujeme, což návrhář nejvýznamnějšího světového módního domu již několik let značně využívá ve svých marketingových kampaních. Nedávno jsme Vás informovali o počítačové hře. Nyní Karl posunul hranice ještě dále a dovolil tak novináři Martinu Neuenovi zdokumentovat vlastní život.
Dokument s názvem “ Móda jako náboženství“ bude uveden v Německu 7. 9. Dovolí nám nahlédnout nejen do Karlova božského pracovního a osobního života, ale přiblíží nám také jeho životní cestu, díky které se syn mlékaře stal nejvýraznějším módním guru. Film se mimo jiné snaží najít spojitost mezi náboženstvím a módou, což sám autor dokumentu označil jako „přitažené za vlasy“. Dále zde uvidíme rozhovory s modelkami zvučných jmen jako jsou Linda Evangelista, Claudia Schiffer nebo Milla Jovovich, editorkou Suzy Menkes a s herečkami, jako je Sarah Jessica Parker.
Slavnostní předpremiéra v Mnichově bude uvedena ku příležitosti otevření nového Karlova obchodu.
S kým se potkáme na návštěvě mnichovské pobočky módního domu?