Mondaily: Gabriela Hearst je novou kreativní ředitelkou Chloé
Co nového přinesl další týden? Gabriela Hearst je novou kreativní ředitelkou Chloé, Chanel N°5bude mít vlastní známku a Kate Moss představuje svou linii oblečení.
Gabriela Hearst je novou kreativní ředitelkou Chloé
Gabriela Hearst založila svou stejnojmennou značku v roce 2015. Ve své značce staví především na principech nadčasovosti, kvality a udržitelnosti. Svou první kolekci pro legendární francouzskou značku představí v březnu pro podzimní sezónu roku 2021 a zároveň bude nadále pokračovat jako kreativní ředitelka své značky v newyorském módním domě. Její přístup k módě, přezdívaný jako „poctivý luxus“, perfektně zapadá do filozofie módního domu Chloé.
Chanel N°5 bude mít vlastní známku
Poštovní známka se siluetou flakonu vůně Chanel N°5 a srdcem bude vydána příští rok ve Francii, aby pomohla oslavit Valentýna. V roce 1921 uvedla Gabrielle Chanel na trh ikonickou vůni pojmenovanou po svém šťastném čísle. Vytvořil ji Earnest Beaux a ve své době vzbudila velký rozruch jak vůní, tak ikonickým flakonem. K dispozici budou dvě verze známek: 1,2 milionu kusů z edice za 2,16 eur v červené, černé a růžové barvě a 2,52 milionu kusů z verze za 1,08 eur v oranžové, černé a červené barvě.
Kate Moss představuje svou linii oblečení
Britská supermodelka vydala svou první řadu oblečení, sérii digitálně potištěných mikin a triček vytvořených pod její kreativní agenturou KMA Studio. Jednotlivé kousky jsou potištěny detailním záběrem duhovky samotné Kate, který v roce 2013 pořídil fotograf Rankin jako součást série „Eyescapes“. Modelka lpěla i na udržitelnosti kolekce – veškeré kousky byly vyrobeny v továrně v indickém Tiruppuru, aby byla co nejblíže ke zdroji surovin a udržovala nízkouhlíkovou stopu.