Mondaily: Kenzo se nově pouští do sportovní řady
Móda ožívá každým týdnem víc a víc. Není divu, všichni z nás potřebujeme tvořit a ne jen sedět se založenýma rukama. Co se z těch šikovných urodilo za minulý týden?
Kenzo se nově pouští do sportovní řady
O dámské i pánské sportovní oblečení obohatila značka Kenzo svůj sortiment a tuto sportovní linii pojmenovala Kenzo Sport. Těšit se můžeme na kousky se silným grafickým designem a materiály zpracovanými technicky tak, aby kombinovaly eleganci a pohodlí. Značka zvolila pro oděvy nové logo „X“, které symbolizuje pohyb a ochranu.
Dior sponzoruje digitální zlato
Výstava umělce Fabrizia Plessi, kterou věnuje jako poctu Benátkám, nese název „Zlatý věk“ a obsadí náměstí Piazza San Marco zlatem spolu s hudební symfonií. Osmdesátiletý umělec postavil digitální vodopády ze zlata do oken muzea Correr za současných zvuků soundtracku od britského skladatele Michaela Nymana. Celou tuto technologickou přehlídku sponzoruje Dior, aby znovu nastartoval kulturní scénu v Evropě.
Stella McCartney představila svou první „genderless“ kolekci
Značka Stella McCartney přinesla na světlo světa kapsulní kolekci, která potírá rozdíly mezi pánským a dámským světem. Nositelná, odvážná a luxusně-městská – to jsou její hlavní atributy, kterými zkoumá „genderless“ mladickost. Nechybí tak mikiny s logem, košile s ilustrovanými potisky od komiksového umělce Willa Sweeneyho a perfektně padnoucí bundy – všechny z ekologicky šetrných materiálů.
V trendu není ale rozhodně jediná – Harry Styles se předvedl v kanárkově žlutém obleku Marc Jacobs z dámské kolekce pro jaro/léto 2020 na letošních Brit Awards, Kate Moss, Kim Kardashian a Naomi Campbell zase nechaly vklouznout svou ženskost do Dior Men.